خبرگزاری کار ایران

پس از مرخص شدن از بیمارستان؛

عابدزاده: نمی‌خواهم مردمم را ناراحت کنم

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۶۴۲

احمدرضا عابدزاده که صبح امروز به دلیل سر درد در بیمارستان آراد بستری و تحت مداوا قرار گرفته بود.

احمدرضا عابدزاده پس از سی تی آنژیوگرافی از بیمارستان مرخص شد.

به گزارش ایلنا، احمدرضا عابدزاده که صبح امروز به دلیل سر درد در بیمارستان آراد بستری و تحت مداوا قرار گرفته بود، پس از دو ساعت ریکاوری ناشی از سی تی آنژیوگرافی، دقایقی پیش از بیمارستان ترخیص شد. پزشک معالج عابدزاده صبح چهارشنبه پس از مشاهده نتیجه سی تی آنژیوگرافی، نظر خود را اعلام خواهد کرد.

عابدزاده به هنگام ترخیص از بیمارستان با بسیاری از پرسنل بیمارستان آراد به خوش و بش پرداخته و از پیگیری‌های آنها تقدیر و تشکر کرد. بسیاری از پرسنل بیمارستان آراد به واسطه حضور چندین باره عابدزاده در این بیمارستان با وی ارتباطی صمیمانه و عاطفی دارند. برخی عکاسان نیز با حضور در بیمارستان به تهیه عکس از بستری شدن عابدزاده پرداختند.

مراجعینی که در بیمارستان آراد حضور داشتند با مشاهده احمدرضا عابدزاده به ابراز احساسات و علاقه پرداخته و برایش آرزوی سلامتی و تندرستی می‌کردند. برخی از فوتبال‌دوستان ایرانی نیز با مشاهده عابدزاده گریه کرده و می‌گفتند ما شما را همیشه در میادین فوتبال دیده‌ایم و امیدواریم بار دیگر به میادین فوتبال بازگردید.

زن سالخورده‌ای که فرزندش به خاطر یک بیماری سخت تحت مداوا بود با مشاهده عابدزاده در حالی که به شدت اشک می‌ریخت برای عقاب آسیا آرزوی سلامتی و بهترین‌ها را کرد و عابدزاده نیز به پسر این زن سالخورده گفت: اول خدا و بعد هم دعای مادرت، محکم باش و قدر چنین مادری را بدان.

احمدرضا عابدزاده در حالی که دوستانش نیز سراسیمه به بیمارستان آمده بودند به اتفاق امیر عابدزاده و همسرش در حالی که رو به دوربین‌های عکاسان می‌خندید، بیمارستان آراد را ترک کرد. عابدزاده در حالی بیمارستان را ترک می‌کرد که به خاطر سی تی آنژیوگرافی روی ویلچر نشسته بود اما مانع از عکس گرفتن عکاسان با ویلچر شد.

عابدزاده می‌گفت: نمی‌خواهم مردم را ناراحت کنم. دوست دارم شادی مردم را ببینم، نه نگرانی‌شان را.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز