خبرگزاری کار ایران

در اولین حضور بین المللی؛

شمشیربازان جانباز و معلول سهمیه مسابقات پاراآسیایی را کسب کردند

کد خبر : ۱۳۸۶۴۱

رشته شمشیربازی از رشته های مدال آور است و پتانسیل این را دارد که بر روی آن سرمایه گذاری انجام شود.

تیم ملی شمشیر بازی جانبازان و معلولین ایران با کسب سهمیه مسابقات پاراآسیایی کره جنوبی از رقابت های جام جهانی آلمان بازگشت.

به گزارش ایلنا، غلامحسین غنی، سرپرست تیم اعزامی در خصوص این رقابت‌ها گفت: مسابقات جام جهانی آلمان با حضور برترین های جهان و پارالمپیک برگزار شد و ایران در اولین حضور برون مرزی خود در رشته شمشیربازی در نظر داشت با ۴ ورزشکار و در دو بخش انفرادی و تیمی شرکت کند که متاسفانه به دلیل عدم صدور روادید برای ۲ نفر از آنها، در نهایت با دو ورزشکار در رشته سابر انفرادی به این مسابقات اعزام شدیم.

وی افزود: در دو گروهی که ورزشکاران ما حضور داشتند، کشورهایی چون فرانسه، قهرمان جهان، انگلستان و روسیه که برترین های پارالمپیک نیز بودند، حضور داشتند و با این حال ورزشکاران ما بسیاری از مسابقات خود را با نتیجه نزدیک واگذار کردند.

سرپرست تیم اعزامی به رقابت‌های جهانی گفت: در رشته سابر بخش انفرادی که ورزشکاران ما در آن به رقابت پرداختند، ۳۲ ورزشکار حضور داشتند که خوش بختانه نمایندگان کشورمان موفق شدند در جمع ۱۶ نفر اول قرار گیرند و مجوز حضور در رقابت های پاراآسیایی کره جنوبی را کسب کنند.

غنی خاطرنشان کرد: رشته شمشیربازی از رشته های مدال آور است و پتانسیل این را دارد که بر روی آن سرمایه گذاری انجام شود.

بدین ترتیب تیم ملی شمشیربازی جانبازان و معلولین اولین حضور بین المللی خود را با شرکت در رقابت های جام جهانی آلمان که از ۲۷ تا ۳۰ دی ماه در شهر مالچو برپا بود، رقم زد.

نمایندگان کشورمان بامداد امروز به میهن بازگشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز