خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر قم خبر داد:

کشف ۵۲۴ کیلو انواع مواد مخدر در قم

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۶۰۶

در میان این ۵۲۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده در قم، ۲۷۴ کیلوگرم تریاک، ۱۶۴ کیلوگرم حشیش، ۸۰ کیلوگرم شیشه ناخالص، ۵ کیلوگرم هرویین دیده می شود / مواد مخدر شغل و جایگاه را نمی شناسد.

ایلنا: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم، از کشف ۵۲۴ کیلو گرم از انواع مواد مخدر در استان قم طی یک ماه گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، سرهنگ منوچهر طالبی ظهر امروز سه شنبه ۱ بهمن ماه ۹۲ در جمع خبرنگاران در تشریح فعالیت های پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم در طی یک ماه گذشته، اظهار داشت: در یک ماه گذشته ۵۲۴ کیلو گرم از انواع مواد مخدر در استان قم کشف و ضبط شد.

وی در تشریح جزئیات این کشفیات، گفت: در میان این ۵۲۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده در قم، ۲۷۴ کیلوگرم تریاک، ۱۶۴ کیلوگرم حشیش، ۸۰ کیلوگرم شیشه ناخالص، ۵ کیلوگرم هرویین دیده می شود.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم، خاطرنشان کرد: این ۸۰ کیلوگرم شیشه گشف شده، از سه باند مختلف تهیه و توزیع مواد مخدر کشف شده که یکی از این باندها در کارخانه ای در یکی از شهرک های صنعتی اطراف قم به تولید شیشه و توزیع آن اقدام می کردند؛ البته این باند فقط سه روز بود که به قم آمده بودند و قبلا در تهران فعال بودند.

وی یادآور شد: مردم می توانند در تمام مدت شبانه روز با برقراری تماس با تلفن ۳۷۲۲۰۲ نسبت به فعالیت تهیه کنندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر در قم به پلیس اطلاع رسانی کنند و البته نگران نام بردن از خود در معرفی این تبهکاران نباشند.

سرهنگ طالبی با هشدار به همه مردم در خصوص نفوذ مواد مخدر در جامعه، تصریح کرد: اگر مواد مخدر و اعتیاد وارد اجتماع شود، دین و مذهب را خارج می کند.

وی از مصرف قلیان در بین برخی از جوانان و مردم ابراز نگرانی کرد و گفت: مصرف یک قلیان به اندازه مصرف ۱۰۰ نخ سیگار برای انسان ضرر دارد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم، افزود: مواد مخدر شغل و جایگاه را نمی شناسد و احتمال آلودگی آن برای هر فردی از جمله فرزندان یک خانواده و… وجود دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز