خبرگزاری کار ایران

رییس شورای شهر اصفهان در بازدید از بازار روز کوثر ۵ شهرداری اصفهان:

کاهش سفرهای زائد شهری با راه اندازی بیشتر بازارهای روز کوثر

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۴۵۵

ایجاد بازار های روز کوثر در مناطق شهری اصفهان در کاهش سفرهای زائد شهری تاثیر به‌سزایی دارد.

ایلنا: رییس شورای شهر اصفهان با اشاره به روند فعالیت بازارهای روز کوثر شهرداری افزود: در بازارهای روز کوثر کالا و اقلام مصرفی شهروندان به صورت مستقیم عرضه می‌شود.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ رضا امینی با بیان اینکه اقلام در بازارهای روز کوثر با قیمت مناسب ارائه می‌شود، افزود: ایجاد بازار‌های روز کوثر در مناطق شهری اصفهان در کاهش سفرهای زائد شهری تاثیر بسزایی دارد.
امینی با اشاره به بازدید از بازار گل و گیاه خاطرنشان کرد: عرصه مستقیم گل و گیاه در این بازار بسیار قابل توجه است و نوید خوبی برای آینده پیش بینی می‌کنیم.
رییس شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: با توسعه این مراکز کاهش فشار اقتصادی به مردم به خصوص اقشار کم درآمد باشیم.
امینی با بیان اینکه سازمان میادین بر بازارهای شهرداری نظارت زنده و روزانه دارد، ادامه داد: شورای شهر نیز بر اساس وظایف ذاتی خود نظارت بیشتری بر این بازار‌ها خواهد داشت تا بتوانیم خدمات شایسته‌ای را به مردم اصفهان ارائه کنیم.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان در این بازدید گفت: دستیابی به شهری برخوردار از محیط‌های کسب و کار مطلوب و بهره ور مشاغل شهری، با رعایت شاخص‌های توسعه پایدار و منطبق بر هویت اسلامی و ایرانی، چشم اندازی که سازمان برای دستیابی به آن تلاش می‌کند.
سید رضا حکیم فعال با اشاره به پراکندگی مجموعه‌های سازمان میادین در سطح شهر اصفهان افزود: میدان میوه و تره بار به مساحت۲۰۰ هکتار یکی از مجموعه‌های سازمان میادین محسوب می‌شود که در سطح کشور بی‌نظیر است.
وی با بیان اینکه روزانه ۷ الی ۱۱ هزار وسیله نقلیه داخل میدان می‌شوند، تصریح کرد: روزانه ۴ الی ۱۵ هزار نفر برای خرید و فروش به میدان مرکزی میوه و تره بار مراجعه می‌کنند.
مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: صنایع جنبی نیز در این میدان نیز ارائه می‌شود که می‌توان به سالاد بسته بندی شده و پاک کردن و استریل کردن سبزی اشاره کرد.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه احداث۵ بازار روز کوثر از برنامه‌های سال جاری سازمان است، افزود: تاکنون ۳ بازار روز کوثر به بهره برداری رسیده و ۲ بازار روز کوثر ۱۰ و ۱۱ نیز آماده بهره برداری است.
حکیم فعال در ادامه با برگزاری ۶ جشنواره فصلی گل و گیاه در سال جاری خبر داد و تصریح کرد: هفتمین بازار تخصصی گل و گیاه نیز در حال اجراست و بزرگ‌ترین جشنواره گل و گیاه نیز از ابتدای اسفندماه تا پایان سال برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز