خبرگزاری کار ایران

جهاد اسلامی:

دیدارها با سرویس اطلاعات مصر نتیجه‌بخش و مثبت بود

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۴۸۶۳

جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت‌و‌گوهای اخیر با مسئولان سرویس اطلاعات مصر را نتیجه‌بخش و مثبت توصیف کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از القدس العربی، جنبش جهاد اسلامی، دیدارهای هیئت  این جنبش به ریاست «زیاد النخاله» در مصر را ثمربخش و مثبت توصیف و تاکید کرد که قاهره مایل به ادامه تلاش‌ها با هدف حمایت از مردم فلسطین و توقف تجاوز اسرائیل است.

«داوود شهاب»، یکی از رهبران جهاد اسلامی گفت: «این جنبش درک کرده است که مصر مایل به ادامه تلاش‌ها برای حمایت از مردم و آرمان فلسطین و توقف تجاوزهای اسرائیل مردم این کشور است».

وی تاکید کرد: «در جلسه هیئت جنبش به ریاست سرویس اطلاعات مصر، وضعیت میدانی کلی نوار غزه، کرانه باختری و قدس اشغالی و همچنین وضعیت اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم اشغال گر بحث و بررسی شد. همچنین دلایل و عواملا آغاز نبرد ثأر الاحرار توسط جنبش جهاد اسلامی و پاسخ آن به ترور فرماندهان ارشد خود در این نشست بررسی شد». 

شهاب افزود: «دیدارهای قاهره را همچنین می توان یک تلاش سیاسی توصیف کرد که نشان دهنده حمایت از خیزش مردمی فلسطین در مقابله با اشغالگران و حمایت از مقاومت روزافزون در میدان درگیری با دشمن است». 

وی در عین حال تاکید کرد که دیدارهای دوجانبه بین جهاد اسلامی و حماس، مهم، راهبردی و مکمل دیدارهای قبلی بود که بین رهبری دو جنبش برگزار شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز