خبرگزاری کار ایران

هفته سی و هشتم سری آ ایتالیا

ناپولی 2 - سمپدوریا صفر؛ فصل فراموش نشدنی با خوشحالی به پایان رسید

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۴۳۳۵

ناپولی آخرین بازی فصل سری آ را با نتیجه 2-0 مقابل سمپدوریا با برتری پشت سر گذاشت.

به گزارش ایلنا، در هفته پایانی مسابقات فصل 23-2022 سری آ امشب ناپولی، قهرمان از پیش تعیین شده به مصاف سمپدوریا رفت.

نیمه اول این رویارویی گلی در پی نداشت و دو تیم کاملا بازی پایاپایی را دنبال کردند اما نیمه دوم وضعیت تفاوت داشت و میزبان 2 گل به ثمر رساند.

در 45 دقیقه دوم بازی هم اتفاق خاصی روی دروازه تیم‌ها رخ نداد تا اینکه نیوکولا مورو در محوطه جریمه سمپدوریا ویکتور اوسیمن را سرنگون کرد.

اوسیمن این ضربه پنالتی را به گوشه سمت راست چارچوب حریف فرستاد تا اولین گل این بازی را به ثمر رسانده و تیمش را پیش بیندازد. این پنجاهمین گل این بازیکن در رقابت‌های سری آ و پنجمین گل طی 5 بازی متوالی بود.

نیمه دوم که بیشتر تحت اختیار ناپولی بود برای آن‌ها یک گل دیگر به همراه داشت. جیووانی سیمئونه پاس جاکومو راسپادوری را دریافت کرد و به سمت دروازه سمپدوریا چرخید. او با ضربه محکم پای راست توپ را به گوشه بالای راست دروازه چسباند و دومین گلزن این بازی شد.

سمپدوریا برای تغییر نتیجه تلاش خاصی نداشت و پس از دریافت 2 گل 4 تعویض انجام داد که نتیجه‌ای نیافت.

ناپولی با این پیروزی فصل را با 90 امتیاز به پایان رساند. این دومین عملکرد موفق آن‎‌ها پس از فصل 18-2017 با مائوریتسیو ساری و کسب 91 امتیاز بود. سمپدوریا قعرنشین هم که از پیش سقوطش مسجل شده بود 19 امتیازی باقی ماند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز