خبرگزاری کار ایران

معاون بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد:

همه ما مسئولان از شهدا تعریف می‌کنیم اما برعکس شهدا عمل می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۳۸۱۹

معاون بهداشت و درمان اداره کل بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد که همه ما مسئولان از شهدا تعریف می‌کنیم اما برعکس شهدا عمل می‌کنیم.

به گزارش ایلنا از یاسوج، " منوچهر هرمزپور" در نشست شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت گچساران که با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در سالن جلسات شبکه بهداشت و درمان این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: بدون تعارف حرف می‌زنم، همه ما مسئولان از شهدا تعریف می‌کنیم اما برعکس شهدا عمل می‌کنیم.

وی با بیان اینکه واقعا نگران شدم که بعد از اینکه سال‌ها از جنگ می‌گذرد اما هنوز در شهرستان نفت‌خیز گچساران جایی برای اشتغال فرزندان شهدا وجود ندارد، خاطرنشان کرد: این شهرستان نفت‌خیز ۲۴ فرزند شهید بیکار دارد.

معاون اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بنده خودم خانواده شهید هستم اما بدانید و بدانیم که والله اگر بخواهیم شعار بدهیم و خدمت نکنیم، به خانواده‌های شهدا جفا کرده‌ایم.

هرمزپور با بیان اینکه در این شهرستان نفت‌خیز ۲۴ فرزند شهید بیکار هستند و فرزند شهیدی از سال ۹۵ تاکنون پشت لیست انتظار پتروشیمی گچساران مانده است، ادامه داد: آقایان مسئول آیا کاری برای فرزند شهید در این شهرستان وجود ندارد؟

وی گفت: خواهش دارم مشکلات خانواده‌های شهدا را مرتفع کنید و امروز باید کاری کرد که هم‌خانواده شهدا و هم مردم از ما راضی باشند.

فرزند شهید و معاون بهداشت و درمان اداره کل بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: بسیاری از خانواده‌های شهدا به فراموشی سپرده شده‌اند و نباید فراموش کنیم که این میز و صندلی مدیریت مدیون خون شهداست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز