خبرگزاری کار ایران

با همکاری سازمان انرژی اتمی و سازمان زیباسازی شهر تهران؛

رنگ و بوی تهران هسته‌ای شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۱۵۵۵

با همکاری سازمان انرژی اتمی ایران و سازمان زیباسازی شهرداری تهران، در قالب نصب بنرهای معرفی دستاوردهای صنعت هسته‌ای کشور، خیابان‌های پایتخت کشور رنگ و بوی هسته‌ای به خود گرفت.

به گزارش ایلنا، سازمان انرژی اتمی ایران اعلام کرد: با همکاری سازمان انرژی اتمی ایران و سازمان زیباسازی شهرداری تهران، در قالب نصب بنرهای معرفی دستاوردهای صنعت هسته‌ای کشور، خیابان‌های پایتخت کشور رنگ و بوی هسته‌ای به خود گرفت. در روزهای اخیر و با هدف آشنایی اقشار مختلف جامعه و به‌ویژه شهروندان تهرانی با مزایا و تاثیرات صنعت و فناوری هسته‌ای در زندگی روزمره و اقتصاد ملی؛ با محوریت و شعار «هسته‌ای هستم» بنرهای اطلاع‌رسانی در سطح شهر تهران از جمله فضای تبلیغات محیطی، بزرگراه‌ها و محله‌ها و خیابان‌های پایتخت نصب شده است.

این اقدام سازمان انرژی اتمی در راستای اجرای رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و با هدف اجرای فریضه مهم «جهاد تبیین» صورت گرفته تا عموم مردم جامعه به راحتی بتوانند با دستاوردهای فناوری صلح آمیز هسته‌ای و تاثیرات آن در زندگی شخصی و اجتماعی آشنا شوند و در جریان فواید بهره‌مندی و استفاده از این فناوری نوین در عرصه‌های مختلف نظیر سلامت، محیط زیست، بهداشت، تغذیه، صنعت و کشاورزی قرار گیرند.

همکاری‌های سازمان انرژی اتمی و سازمان زیباسازی شهرداری تهران در قالب اکران طرح‌های گرافیکی و نصب بنرهای اطلاع‌رسانی در حوزه معرفی دستاوردها و تاثیرات فناوری هسته‌ای از 20 فروردین امسال آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز