خبرگزاری کار ایران

هزینه پاک کردن تاتو با لیزر در تهران

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۹۳۲۳

افراد زیادی بعد از مدتی از تاتو اتصمیم می گیرند آن را پاک کنند. پاک کردن تاتو با لیزر یکی از اقدامات زیبایی رایج در کلینیک شاهکار بیوتی، مرکز پاک کردن تاتو با لیزر در تهران می باشد. افرادی که مایلند تاتو خود را پاک کنند معمولا قصد دارند به دلیل کمرنگ شدن آن تتو خود را با مدل جدیدی بازسازی کنند یا رنگ آن را تغییر دهند. تنها روش استاندارد و تایید شده پاک کردن تاتو، استفاده از خدمات لیزر است.

کلینیک شاهکار بیوتی ( www. shahkarbeautyland.com) با سال ها تجربه در ارائه خدمات متنوع با لیزر یکی از مراکز شناخته شده و نام آشنای صنعت زیبایی در شرق تهران می باشد. پیشنهاد می کنیم از استفاده از روش های غیر استاندارد برای پاک کردن تتو ابرو خودداری کنید و روی اعتبار و تخصص پزشکان با تجربه ما حساب کنید. برای اخذ مشاوره رایگان و تخصصی و اطلاع از هزینه پاک کردن تاتو با لیزر در تهران با شماره های زیر تماس بگیرید. 09921661500 – 02188504208

پاکسازی تاتو با لیزر

پاکسازی تاتو با لیزر تنها روش استاندارد تایید شده توسط FDA آمریکا است که با کمترین عوارض، تاتو شما را به صورت کامل پاکسازی می کند. عوارض استفاده از روش لیزر تاتو به هیچ وجه مانند استفاده از مواد شیمیایی و اسیدی نیست و با این روش می توانید به راحتی و با کمترین عوارض تاتو خود را پاکسازی کنید. روش لیزر را می توان موفق ترین روش پاک کردن تاتو در عصر حاضر دانست.

مدرن ترین و بهترین دستگاه لیزری که برای این کار استفاده می شود دستگاه لیزر کیوسوئیچ QSwitch می باشد. این دستگاه با تنظیم دقیق طول موج و انرژی اشعه لیزر باعث می شود تتو با انرژی تنظیم شده و با عمق نفوذ پرتو مناسب تمام رنگدانه های جوهر تتو را زیر پوست شکسته و باعث دفع آنها شود.

 

چه کسی برای استفاده از خدمات لیزر کاندید مناسبی است؟

خالکوبی های پر رنگ که رنگ هایی به غیر از مشکی دارند و تعداد رنگدانه های خیلی زیادی زیر پوست تجمع کرده است، معمولا با روش هایی به غیر از لیزر به صورت کامل از بین نمی روند و یک سایه کمرنگ از تتو روی پوست باقی می ماند. بهترین روش برای پاک کردن تاتو ابرو به صورت کامل استفاده از روش لیزر است.

افرادی که دارای تتوهای پررنگی می باشند و قصد دارند بدون داشتن هیچ هیچ عوارضی تتو خود را به صورت کاملا پاکسازی کنند طوریکه هیچ اثری از تتو آنها باقی نماند می توانند از لیزر برای پاک کردن جای تتو خود استفاده کنند.

 

فرآیند پاک کردن تاتو با لیزر چند جلسه طول می کشد؟

تعداد جلسات پاک کردن تاتو به رنگ تاتو، سن تاتو و پررنگ بودن آن بستگی دارد. اگر تاتو پررنگ باشد و رنگ آن هم بجای رنگ مشکی به رنگ سورمه ای، قهوه ای یا سبز باشد شاید پاک کردن تاتو زمان بیشتری نیاز داشته باشد.

معمولا رنگ و غلظت تاتو به هر شکلی که باشد بین 5 تا 10 جلسه برای پاک کردن تاتو نیاز است.

خالکوبی یا تاتو های قدیمی تر راحت تر پاک می شوند و به تعداد جلسات کمتری احتیاج دارند. نحوه دقیق پاک کردن تاتو و تعداد جلسات به وسیله مشورت با دکتر متخصص تعیین می شود. اگر با تفاوت های بین تاتو و خالکوبی آشنایی ندارید پیشنهاد می کنیم به مقاله فرق تاتو با خالکوبی مراجعه کنید و اطلاعات کاملی از این موضوع بدست آورید.  پیشنهاد می کنیم برای اینکه به بهترین و موفق ترین شکل تتو ابرو خود را پاک کنید، با کلیک شکاهکار بیوتی تماس بگیرید و مشاوره رایگان و تخصصی دریافت کنید.

پروسه رفع تاتو با لیزر

فرآیند پاک کردن تاتو با لیزر به این شکل است که پزشک متخصص ابتدا ناحیه تاتو را بی حس می کند تا زیباجوی عزیز هیچ دردی را احساس نکند. سپس انرژی و قطر باریکه لیزری تنظیم می شود. در مرحله بعد چشم بند و دیگر وسایل حفاظتی روی صورت فرد قرار می گیرد و تمام نکات حفاظت در برابر پرتو رعایت می شود و در مرحله آخر رنگدانه های ابرو با لیزر پاک می شوند.  

دوره نقاهت پس از پاک کردن تاتو با لیزر چقدر است؟

لیزر تاتو یک عمل سرپایی و خیلی سریع است و تقریبا می توان گفت دوران نقاهت خاصی ندارد و شما می توانید بلافاصله بعد از اتمام هر جلسه به انجام کارهای روزمره خود بپردازید. البته مواردی هست که باید رعایت کنید. برای مثال بعد از جلسه درمانی نباید به مدت زیاد در معرض آفتاب قرار بگیرید. همچنین توصیه می شود در محل انجام تاتو تا چند روز بعد جلسه درمانی از مواد آرایشی بهداشتی استفاده نکنید، زیرا پوست شما در این ناحیه حساس است و نیاز به مراقبت دارد تا قرمزی و التهاب آن که طبیعی می باشد به سرعت بهبود یابد.

استفاده از لیزر تاتو می تواند به صورت طبیعی کمی باعث التهاب و قرمزی بعد از جلسه درمانی شود. البته اگر پزشک متخصص بتواند جلسات درمانی و انرژی لیزر را به درستی تنظیم کند، این عوارض به حداقل می رسد. البته می توانید برای به حداقل رساندن عوارض از کرم و پماد مخصوص استفاده کنید. برای آشنایی با کرم مناسب بعد از لیزر تاتو به لینک بهترین کرم ترمیم کننده بعد از ریموو ابرو مراجعه کنید.

 

هزینه پاک کردن تاتو با لیزر در تهران

هزینه پاک کردن تاتو با لیزر چقدر است؟

هزینه پاک کردن تاتو قبل از بررسی پزشک متخصص یا کارشناس زیبایی قابل تخمین نیست. هزینه پاک کردن تاتو با لیزر در تهران به عوامل مختلفی نظیر بزرگی تتو، سن تتو و تراکم رنگدانه ها بستگی دارد. هرچه تاتو جدیدتر، پررنگ تر و بزرگتر باشد به تعداد جلسات بیشتری برای رفع کامل تتو نیاز است که این خود باعث می شود هزینه افزایش یابد.

لیزر تاتو باید در یک مرکز استاندارد و تایید شده صورت بگیرد. اگر فردی بی تجربه اقدام به پاک کردن تاتو شما کند ممکن است به دلیل نداشتن تسلط روی کار با دستگاه و شناخت ناکافی از جنس پوست شما، اقدام به گسیل دز بالاتر از حد از پرتو به سمت پوست شما کند که این می تواند باعث سوختگی و آسیب به پوست شود.

بهترین مرکز پاک کردن تاتو در تهران

در تهران مراکز مختلفی برای لیزر تاتو وجود دارد اما معیار شما برای انتخاب بهترین مرکز پاک کردن تاتو باید کیفیت دستگاه لیزر و ابزار کلینیکی و همچنین تجربه و تخصص کارشناسان و پزشکان مجموعه باشد. اگر عمل لیزر به اشتباه روی پوست انجام شود می تواند به پوست آسیب شدید وارد کرده و باعث التهاب طولانی مدت شود. لذا توصیه می کنیم  برای پاک کردن تاتو با لیزر در تهران به یک مرکز قدیمی و معتبر مانند مرکز لیزر تاتو شاهکار بیوتی در عباس آباد تهران مراجعه کنید یا با کارشناسان خبره این مجموعه تماس بگیرید و از نحوه انجام کار و قیمت لیزر تاتو در تهران باخبر شوید.

منبع: ایلنا

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز