خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان، تاکید کرد؛

برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسی در افزایش کیفیت وضعیت کاربردی حائز اهمیت است

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۹۲۲۷

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان، گفت: برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسی در رشد و افزایش کیفیت وضعیت کاربردی نظام مهندسی و فنی استان بسیار موثر است و باید برگزاری این آزمون‌ها در استان تثبیت شود.

به گزارش ایلنا از زنجان، سید محمد شعاعی، به همراه مدیرکل راه و شهرسازی استان  در حاشیه بازدید از محل برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسی که در محل دانشگاه زنجان برگزار شد، گفت: براساس بازدیدی که انجام گرفت از نظر کیفی و کمی آزمون دوره مهندسی در این دوره بسیار مناسب است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان، با بیان اینکه استقبال از آزمون ورود به حرفه مهندسی در این دوره بسیار مطلوب بوده است، ابراز داشت: برگزاری چنین آزمون‌هایی مقدمه‌ای برای ارتقای فعالیت‌های مرتبط با ساخت و ساز در استان است.

وی، گفت: یکی از مواردی که به رشد و ارتقای نظام فنی و مهندسی استان کمک می‌کند تعدد برگزاری این آزمون‌ها است و باید در طول سال برگزاری چنین آزمون‌هایی در استان تداوم و مستمر باشد.

شعاعی، تاکید کرد: به هر حال در مقاطعی  برخی از متقاضیان موفق به شرکت در این آزمون ها نمی شوند بنابراین می‌توانند در بازه بسیار کم دوباره در چنین آزمون‌هایی شرکت کنند و همچنین استرس‌ها کم شود بنابراین به برگزاری چنین دوره هایی بسیار توجه شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز