خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:

۴ هزار نفر در مبارزه با مواد مخدر در کشور به شهادت رسیده‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۹۱۳

تاکنون حدود ۴ هزار نفر از نیروهای انتظامی و امنیتی در راستای مبارزه با مواد مخدر در کشور به شهادت رسیده‌اند.

ایلنا: فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان سنقر گفت: تاکنون حدود ۴ هزار نفر از نیروهای انتظامی و امنیتی در راستای مبارزه با مواد مخدر در کشور به شهادت رسیده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در سنقر، سردار کریم کشوری اظهار داشت: هرساله شاهد ورود مواد مخدر به داخل کشور هستیم که انجام کارهای پیشگیری و کاهش متقاضی مواد مخدر در این راستا از اولویت‌های مهم است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: در راستای کاهش مصرف مواد مخدر باید از تمامی امکاناتی که در اختیار داریم با عزم جدی و هم پوشانی ادارات ذیربط در جهت مبارزه با این بلای خانمان سوز به بهترین نحو استفاده کنیم.

سردار کشوری برگزاری جلسات مستمر شواری مبارزه با مواد مخدر و پیگیری برای اجرای مصوبات کامل آن را مورد تاکید قرار داد.

معاون فرماندار سنقر هم با تشریح اقدامات انجام شده در راستای مبارزه با مواد مخدر در این شهرستان گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون تعداد ۷ جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر تشکیل شده و تعداد ۳۲ مصوبه داشته است.

حجت الله امیری بیان داشت: در سال‌جاری هفت کیلو و ۴۷۴ گرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی کشف شده و تعداد ۲۷۵ نفر در ارتباط با موضوع دستگیر شده‌اند.

وی در پایان افزود: در این راستا تعداد ۱۷ باند تهیه و توزیع مواد مخدر نیز متلاشی و تعداد ۳ باب منزل پاکسازی و تخریب شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز