خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهرستان کاشان:

وضعیت راه‌های ارتباطی شهرستان کاشان نامناسب است

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۸۶۴

رئیس شورای شهرستان کاشان راه‌های ارتباطی شهرستان کاشان را نامناسب دانست و خواستار توجه بیشتر مسئولین در این رابطه شد.

ایلنا: رئیس شورای شهرستان کاشان راه‌های ارتباطی شهرستان کاشان را نامناسب دانست و خواستار توجه بیشتر مسئولین در این رابطه شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان «ابراهیم زمانیان» در حاشیه جلسه شورا در محل فرمانداری کاشان و در جمع خبرنگاران گفت: بارش نزولات جوی در فصل زمستان مخاطرات راه‌های غیراستاندارد شهرستان را بیش از گذشته کرده و چنانچه برای ترمیم و اصلاح آن چاره اندیشی نشود قطعاً باعثافزایش تصادفات جاده‌ای خواهد شد.

وی محور ارتباطی کاشان – برزک – ورکان را به عنوان یکی راههای ناایمن شهرستان ذکر کرد و گفت: غیراستاندارد بودن مسیر و مستهلک شدن جاده ارتباطی از یک سو و همچنین تردد بسیار زیاد تریلر‌ها و بونکرهای سیمان به واسطه کارخانه‌ها به خصوص سیمان کویر کاشان و معادن سنگ، این راه ارتباطی را به محوری بسیار خطرناک و ناایمن تبدیل کرده است.

زمانیان گفت: شورای شهرستان مطلع است که وضعیت اعتباری سازمان‌های مسئول مناسب نیست ولی به طور حتم می‌توان با هزینه‌ای اندک بسیاری از نقاط حادثه خیز راه‌های ارتباطی را اصلاح نمود و از وقوع حوادثدلخراش و صدمات جانی احتمالی پیشگیری کرد که البته این امر مستلزم مدیریت شایسته مسئولین امر است.

وی با اشاره به درخواست‌های مکرر مردمی در رابطه با معضلات ترافیکی و تصادف‌ها در محدودهٔ پل در انتهای رواند - ورکان که روی اتوبان احداثشده تصریح کرد: با توجه به اینکه به نظر می‌رسد این پل باعثگره ترافیکی شده و استانداردهای لازم را ندارد نارضایتی مردم این منطقه را در پی داشته است.

زمانیان با بیان اینکه سه راه نشلج نیز یکی دیگر از نقاط حادثه خیز راه‌های ارتباط شهرستان است افزود: این سه راه بسیار خطرناک است و هیچگونه علائم راهنمایی رانندگی نداشته که به صورت درخواست‌های مردمی به این شورا منعکس شده است.

رئیس شورای شهرستان به بعضی دیگر از نقاط حادثه خیز شهرستان اشاره کرد و گفت: مشکلات ناشی از اصلاح راه نابر به طول حداکثر ۳ کیلومتر، پیچ سعدآباد برزک، سه راه جوشقان استرک به سمت مشهد اردهال قبل از پلیس راه از موارد دیگری است که نارضایتی مردم را در پی داشته است.

وی تأکید کرد: قطعاً توانایی اداره‌های مسئول و قابلیت‌ها و ظرفیت‌های منطقه فرا‌تر از اصلاح چند نقطه حادثه خیز می‌باشد که البته با رفع آن می‌توان باعثخوشحالی و رضایت همشهریان قانع شهرستان را فراهم نمود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز