خبرگزاری کار ایران

با راه‌اندازی کارت هوشمند دانشجویی؛

تقاضای خوابگاه دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی اینترنتی شد

کد خبر : ۱۳۵۸۳۳

دانشجویان متقاضی خوابگاه با استفاده از این سامانه که به دنبال راه‌اندازی کارت هوشمند جامع دانشجویی، طراحی و راه‌اندازی شده است می‌توانند به صورت اینترنتی در خوابگاه مورد نظر خود ثبت نام کنند.

ایلنا: مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی از راه‌اندازی سامانه اینترنتی اسکان دانشجویان خبر داد و گفت: این سامانه از اول تا ۱۵بهمن برای ثبت نام متقاضیان فعال خواهد شد.

به گزارش ایلنا، نژادجواد در این باره اظهارکرد: سامانه اینترنتی اسکان دانشجویان دانشگاه با تلاش و پیگیری واحد اسکان امور خوابگاه‌ها و همکاری حوزه فناوری اطلاعات معاونت دانشجویی و فرهنگی راه‌اندازی شده است و از اول تا پانزدهم بهمن برای ثبت نام متقاضیان فعال خواهد شد. تقاضاهای ارسالی تا ۲۰ بهمن مورد بررسی قرار می‌گیرد و نتایج آن اعلام خواهد شد.

وی افزود: دانشجویان متقاضی خوابگاه با استفاده از این سامانه که به دنبال راه‌اندازی کارت هوشمند جامع دانشجویی، طراحی و راه‌اندازی شده است می‌توانند به صورت اینترنتی در خوابگاه مورد نظر خود ثبت نام کنند.

نژادجواد خاطرنشان کرد: دانشجویان متقاضی خوابگاه با مراجعه به سامانه اسکان دانشجویان درقسمت پورتال اصلی دانشگاه می‌توانند فرم تقاضای خوابگاه خود را با توجه به بعد مسافت نسبت به دانشکده مربوطه، ظرفیت موجود و… تکمیل کنند و برای ورود به این سامانه دانشجویان باید از شماره دانشجویی خود به عنوان کد کاربری و شماره شناسنامه خود به عنوان رمز عبور استفاده کنند.

مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی در ادامه گفت: دانشجویان با مراجعه به این سامانه می‌توانند تمام اطلاعات مربوط به ضوابط واگذاری خوابگاه و مقررات مربوط به خوابگاه خود را تکمیل کرده و درصورتی که نام دانشجویی در لیست پذیرش خوابگاه نباشد، می‌تواند از طریق همین سامانه به صورت اینترنتی مشکلات موجود را مطرح کند.

نژاد جواد خاطرنشان کرد: در راستای تکریم دانشجویان و عدم مراجعه حضوری به مدیریت امور دانشجویی، عوامل این حوزه ضمن بررسی کامل موارد مطروحه از طریق همین درگاه سامانه پاسخگو خواهند بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز