خبرگزاری کار ایران

با حضور رئیس دیوان عدالت اداری کشور دراستان زنجان صورت گرفت؛

دفتر دیوان عدالت اداری در استان زنجان افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۸۰۷

بیست وهفتمین دفتر دیوان عدالت اداری کشور امروزشنبه(۲۱ دی) با حضور حجت الاسلام منتظری رئیس دیوان عدالت اداری کشور در دادگستری استان زنجان افتتاح شد.

زنجان _ ایلنا: رئیس دیوان عدالت اداری کشور گفت: این دفتر در راستای تعامل با دستگاه‌های اجرایی تشکیل می‌شود و در تلاش است تا مشکلات مردم با دستگاه‌ها را حل و فصل کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، حجت الاسلام محمد جعفر منتظری در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در استان زنجان به عنوان بیست و ششمین استان کشور دفتر دیوان عدالت اداری راه اندازی می‌شود، گفت: راه اندازی این دفتر در استان‌ها به منظور رسیدگی به شکایات و مشکلات مردم از دستگاه‌های اجرایی است.

رئیس دیوان عدالت اداری کشور با بیان اینکه پیش از این مردم استان زنجان برای شکایت و انتقاد از دستگاههای اجرای مجبور بودند به دیوان عدالت اداری کشور مراجعه می‌کردند، افزود: با تشکیل این دفتر در دادگستری استان زنجان تشکیل پرونده در استان زنجان انجام می‌شود.

حجت الاسلام منتظری به ارائه خدمات مشابه دیوان عدالت اداری کشور در این استان اشاره کرد و یادآور شد: امیدواریم تشکیل این دفتر منشاء خیر و برکات برای مردم این استان باشد.

وی با تاکید بر افتتاح دفتر دیوان عدالت اداری در استانهای فاقد این دفتر تا پایان امسال گفت: این دفتر در راستای تعامل با دستگاههای اجرایی تشکیل می‌شود و در تلاش است تا مشکلات مردم با دستگاه‌ها را حل و فصل کند.

این مقام مسئول به تخلفات دستگاه‌های اجرایی اشاره کرد و با یادآوری اینکه تخلفات دستگاه‌های اجرایی استان زنجان در مقایسه با سال گذشته از کاهش چشمگیری برخوردار است، اظهار داشت: برخی از این تخلفات جرم است ولی برخی نیز جرم محسوب نمی‌شود ولی باید حق مدعی به صاحب حق برگردانده شود.

رئیس دیوان عدالت اداری کشور افزود: درجه ارتقاء سلامت اداری در حد مطلوبی نیست و کوچک‌ترین تخلفات در دستگاه‌های اجرایی قابل چشم پوشی نخواهد بود.

به گفته وی در طول سال ۱۱۰ هزار پرونده شکایت از تخلفات دستگاه‌هایی اجرایی تشکیل شده است و بالای ۵۰ درصد این شکایات به جهت قانونی نبودن ردشده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز