خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار تهران اعلام کرد:

ثبت ۲۴ میلیون تردد در سطح راه‌های ارتباطی استان تهران طی ۹ روز گذشته

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۶۸۴

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران درباره بازدیدهای سرزده از ستادهای نوروزی دستگاه‌ها گفت: عوامل جوان و پر انرژی دستگاه‌هایی همچون هلال احمر، راهداری، مجموعه انتظامی و گردشگری فعالیت گسترده‌ای در این ستادها داشتند.

به گزارش ایلنا و بنابر اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران، محسن نایبی به بازدیدهای سرزده از ستادهای نوروزی شهرستان‌های استان تهران اشاره کرد و افزود: روز دوم فروردین از فیروزکوه، روز پنجم از اسلامشهر و یکشنبه مصادف با ۶ فروردین نیز بازدید سرزده‌ای از ستاد نوروزی ورامین انجام گرفت.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران با قدردانی از تلاش شبانه‌روزی اعضای ستاد نوروزی استان تهران و شهرستان ها یادآورشد: عوامل جوان و پر انرژی دستگاه هایی همچون هلال احمر، راهداری، مجموعه انتظامی و گردشگری فعالیت گسترده ای در این ستادها داشتند.

نایبی با بیان اینکه این حجم از فعالیت در شهرستان های واقع در مسیرهای اصلی استان مضاعف است اظهار داشت: علاوه بر خدمات مختلف بهداشتی، گردشگری و راهنمایی مسافران، مجموعه فضایی مناسبی نیز برای اتراق مسافران و بازی کودکان و خدمت رسانی به ویژه در مسیرهای ارتباطی ایجاد شده است.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران با بیان اینکه همه بازدیدهای انجام گرفته به صورت سرزده و بدون اطلاع قبلی انجام گرفت، گفت: همه این پایگاه‌های بین راهی که مورد بازدید قرار گرفته پای کار بودند و فعالیت گسترده‌ای داشتند.

وی خاطرنشان کرد: بیشترین نگرانی و ناراحتی ما بابت تصادفات جاده‌ای و فوتی است که با توجه به آغاز دور دوم سفرهای نوروزی، به همه مسافران و رانندگان رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، توجه به توصیه‌های پلیس و احتیاط در طول مسیر توصیه و تاکید می‌شود تا کمتر شاهد حوادث جاده‌ای به خصوص حوادث منجر به فوت باشیم.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران گفت: برای سپری کردن نوروزی خوب و ثبت کمتر حوادث جاده‌ای، باید توصیه‌های پلیس راه را به جد مورد توجه قرار داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز