خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان مازندران از خط تولید ایران خودرو بابل بازدید کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۱۹۴۲

رئیس کل دادگستری استان مازندران به همراه دادستان مرکز استان و رییس دادگستری و دادستان شهرستان بابل از خط تولید سایت ایران خودرو در شهرستان بابل بازدید کردند.

به گزارش ایلنا، رئیس کل دادگستری استان مازندران به همراه دادستان مرکز استان و رئیس دادگستری و دادستان شهرستان بابل از خط تولید سایت ایران خودرو در شهرستان بابل بازدید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری در حاشیه این بازدید گفت: استان مازندران با جمعیت بالای نیروی انسانی متخصص وتحصیلکرده، پتانسیل بالایی در رشد صنعتی دارد که می‌توان با استفاده بهتر و بهینه از این ظرفیت به خوبی استفاده کرد. 

رئیس کل دادگستری استان مازندران به نقش اشتغال و سرمایه گذاری مشروع بر بهبود وضع اقتصادی و رشد استان اشاره کرد و اظهار داشت: دستگاه قضایی استان همواره با همراهی سایر نهاد‌ها و سازمان‌های مرتبط از سرمایه گذاری‌ها حمایت قانونی کرده است. 

رئیس کل دادگستری استان مازندران تصریح کرد: می‌توان با بهره‌گیری از فناوری‌های روز و نخبگان در عرصه صنعت در کشور و استان گام‌های موثر و مثبتی برداشت.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری تاکید کرد: مردم از کیفیت خودرو‌ها رضایت چندانی ندارند و باید با اراده و پشتکار چاره اندیشی کرد هر چند تحریم‌های ظالمانه موجب وقفه در تسریع امور و بالارفتن کیفیت قطعات شده با مدیریت و دلسوزی و استفاده از شرکت‌های دانش بنیان، رضایت مندی مصرف کننده را به میزان زیادی بالا برد.

وی با اشاره به آمادگی کامل دادگستری استان مازندران برای حل مشکلات قضایی و تعاملی تولید گران و صنعتگران، خاطرنشان کرد: با مطرح شدن برخی مشکلات از سوی تولید کنندگان و صنعتگران پس از طرح در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان به بررسی برخی مشکلات ورود پیدا کرده و با تصویب آن در این ستاد حل مشکل صنعتگران لازم الاجرا خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز