خبرگزاری کار ایران

فوت ۱۸ بیمار مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته/ وضعیت قرمز ۱۰ شهر

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۱۸۳۸

وزارت بهداشت از شناسایی ۳۶۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در کشور خبر داد و اعلام کرد که در این مدت ۱۸ نفر از مبتلایان نیز جان خود را از دست داده‌اند.

به گزارش ایلنا، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت درباره آخرین وضعیت کرونا در کشور اعلام کرد:‌ از دیروز تا امروز ۲۷ اسفند ماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۶۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۱۸۲ نفر از آنها بستری شدند. بر این اساس مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به هفت میلیون و ۵۷۹ هزار و ۷۱ نفر رسید.

همچنین متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۸ نفر از بیماران کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۵ هزار و ۵۴ رسید.

خوشبختانه تا کنون هفت میلیون ۳۴۱ هزار و ۹۸۲ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. در حال حاضر ۵۰۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت تا کنون ۵۵ میلیون و ۵۸۹ هزار و ۳۴۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. همچنین تا کنون ۶۵ میلیون و ۲۰۸ هزار و ۶۰۰ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۶۰۳ هزار و ۹۴۵ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۶۶۵ هزار و ۶۹۳ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۴۷۸ هزار و ۲۳۸ دُز رسیده است.

در حال حاضر ۱۰ شهرستان وضعیت قرمز، ۳۳ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۹۸ شهر در وضعیت زرد و ۲۰۷ شهر کشور نیز در وضعیت آبی قرار دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز