خبرگزاری کار ایران

سیف‌الله‌پور: نساجی هزینه کرده اما به اندازه وسعت مالی‌اش/ هیچ فشاری از سمت باشگاه روی مطهری نیست/ بعضی بازیکنان نسبت به نتایج تیم بی‌تفاوت هستند

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۱۸۲۸

مدیرعامل باشگاه نساجی می‌گوید روی سرمربی تیم هیچ فشاری وارد نشده و امکانات مورد نیاز برای او فراهم شده است.

ایزد سیف‌الله‌پور در گفتگو با ایلنا، پیرامون بازی تدارکاتی نساجی و استقلال اظهار داشت: اتفاقاتی افتاد که بچه ها نشان دادند اتفاقات گذشته را فراموش کردند و بازی خوبی هم با استقلال انجام دادیم. تمرینات تیم به مدت 5 روز تعطیل می شود و استراحت می‌کنند. بعد از آن تمرینات شروع می شود.

وی با اشاره به  صحبت‌های حمید مطهری که فشار روی تیم خیلی زیاد است، عنوان کرد: تعجب می کنم! چه فشاری روی تیم و حمید مطهری است؟ تمام هم و غم ما این است که مطهری سرمربی جوانی است و نتیجه بگیرد. هیچ گونه فشاری هم از طریق باشگاه روی حمید مطهری نیست  و نمی دانم از چه جایی می گویند فشار روی ایشان بوده است. 

مدیر عامل باشگاه نساجی درباره میزان هزینه‌های نساجی تصریح کرد:  به جرات می توانم از آقای مطهری حمایت کردیم. امسال نسبت به سال گذشته هزینه‌های ما خیلی بیشتر شد. درست است خصوصی هستیم. اما همین امسال 3 بازیکن از پرسپولیس و چند بازیکن دیگر از باشگاه‌های مدعی لیگ جذب کردیم.  علی شجاعی، مهدی شریفی و علیرضا ابراهیمی از پرسپولیس،  متین کریم زاده (استقلال)،‌سید احمد موسوی (گل گهر سیرجان)، احمد عبدالله زاده(فولاد) و مهدی زاده (سپاهان) جذب شدند. این موارد نشان می‌دهد ما از تیم های مدعی بازیکن گرفتیم به هر حال امیدوام تیم نتیجه بگیرد. ما باید قدردان زحمات آقای حدادیان مالک باشگاه باشیم.   تا حالا نساجی بازیکن خارجی در لیگ برتر نداشته است اما امسال بازیکن خارجی هم جذب شده تا امکانات برای حمید مطهری فراهم باشد. امیدواریم تیم در هفته‌های باقیمانده نتایج خوبی بگیرد.

سیف‌الله‌پور درباره هزینه‌های نساجی گفت: اینجوری هم نیست که ما هزینه‌ای نکردیم. هزینه خوبی بر اساس وسعت مالی خودمنان کردیم. ما جز تیم هایی هستیم که بعد از 6 تیم اول خوب هزینه کردیم. جز معدود تیم‌هایی هستیم که در زمان مقرر به تعهدات خودمان عمل کردیم و باشگاه هیچ بدهی ندارد. حتی برای جام حذفی پاداش قابل توجه‌ای در نظر گرفته شد تا تیم بتواند خوب پیش برود. لجتسیک، زمین تمرین، پرواز و محل اقامت جز تیم‌های درجه یک لیگ هستیم.

وی در پایان گفت: گله‌مندی  من از بازیکنان تیم  است. وقتی یک تیم می‌تواند مقابل تیم‌هایی مانند گل گهر، فولاد و تراکتور برنده شود یا مقابل استقلال، مس رفسنجان و... که جز شش تیم بالای جدول هستند امتیاز بگیرد. چرا باید مقابل تیم‌های پایین جدول مغلوب شود؟ این مسئله نشانگر آن است که بعضی بازیکنان در بعضی بازی‌ها نسبت به بازی  بی‌تفاوت هستند و انگیزه ندارند این باعث شده که تیم نتیجه نگیرد. و امیدوارم طلسم نتایج ما در سال جدید شکسته شود و   به اتفاق آقای مطهری موفق باشیم.

گفتگو از حمید ابراهیمی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز