خبرگزاری کار ایران

سیف‌الله‌پور: 8 میلیارد بودجه برای ورزشگاه وطنی گرفتیم/ ما نماینده آسیایی مازندران هستیم اما مسئولان استان پای کار نیستند

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۱۶۸۸

مدیر عامل باشگاه نساجی نسبت به رفتار مسئولین استان مازندران در قبال میزبانی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا واکنش نشان داد.

ایزد سیف الله پور در گفتگو با ایلنا، پیرامون آخرین وضعیت ورزشگاه میزبانی نساجی در لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: ما ورزشگاه وطنی قائمشهر را تحویل گرفتیم. از زمان تحویل به لطف آقای حدادیان تمام مشکلات  آن در حال برطرف شدن است به همراه اعضای هیات مدیره باشگاه با مجمع نمایندگان استان در مجلس جلسه گذاشتیم. آقای مرادیان نماینده مجلس شورای اسلامی قائمشهر، لطف کرد تا 8 میلیارد بودجه از آقای مخبر معاون رییس جمهور برای متمم قرارداد و کارهای باقیمانده ورزشگاه وطنی انجام داد.

وی افزود: الان در حال تلاش هستیم تا بودجه تخصیص داده شود و خودمان ورزشگاه را آماده می کنیم. به هر حال تمام هم و غم باشگاه این است که ورزشگاه آماده شود. اما یک وقتی تیمی در مسابقات آسیایی شرکت کند. فلسفه این است که یک استان ستاد تشکیل بدهند. برای مثال چطوری برای عید نورزو ستاد نوروزی در نظر می گیریم؟ برای مثلا عید قربان یک ستادی می گذاریم . برای یک تورنمنت بین المللی نیازمند ستاد هستیم. اما هنوز مسئولین استان به این درک لازم نرسیدند. ما در قائم شهر میزبان لیگ قهرمانان آسیا هستیم و به عنوان نماینده ایران در این مسابقات شرکت می کنیم. باید همه استان باید پای کار بیایند. اما متاسفانه هیچ کس به این موضوع اهمیتی نمی‌دهد.

مدیرعامل باشگاه نساجی درباره انجام امور مجوز حرفه‌ای باشگاه نساجی گفت: ما همه مدارک مان را بارگذاری کردیم. جا دارد از همکاران باشگاه و اعضای هیات مدیره در این خصوص از آقایان بایندریان و فتحی و مسئول این کمیته سرکار خانم طریقتی، تشکر کنیم. سرکار خانم طریقتی که خیلی با سواد و به 3 زبان مسلط است تمام توانش را برای انجام اقدامات حرفه‌ای‌سازی باشگاه انجام داد. 

وی افزود: اول آزادی را به عنوان ورزشگاه رزرو معرفی کردیم. به این خاطر که این ورزشگاه متعلق به استقلال و پرسپولیس است. آمدیم و نامه زدیم به باشگاه سپاهان و کمک خواستیم. اگر یک موقع نقش جهان آماده نشد با لطف جناب ساکت بازی را در این ورزشگاه که شرایط برگزاری دارد، انجام می‌دهیم.

مدیر عامل نساجی عنوان کرد: یک خواهش دارم و قتی می بینم تیم‌های دیگر که در لیگ هستند حمایت می‌شوند. ما از فوتبال حرفه ای صحبت می کنیم می گوییم نباید فوتبال ما وابسته باشد. اما می بینم به گونه های مختلف به تیم های حاضر در لیگ  کمک کند. اسم ما هم نساجی مازندران است و قدمت 70 ساله دارد. اسم ما وارش  نیست که بگوییم باشگاه خصوصی است. نمی شود یک تیم فقط توسط یک نفر هزینه شود و هیچ کسی کمک نکند. خداراشکر از زمانی که آقای حدادیان آمده این تیم با آبرو در

سیف‌الله‌پور در پایان گفت: سال گذشته لنگ این بودیم که به باشگاه کمک کنند. اما همه این موارد دلیلی نمی‌شود چون باشگاهی خودش هزینه‌ها را پرداخت می‌کند، هیچ کس این تیم را کمک نکند. چه کسی تا حالا به ما یک هزار تومانی کمک کرده است؟ انتظار ما این است که مسئولین پای کار بیاییند و کمک کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز