خبرگزاری کار ایران

نشست خبری سرمربی رئال مادرید پیش از الکلاسیکو

آنچلوتی: بارسلونا را باید یک شیر ببینیم نه یک گربه!

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۱۸۲۲

کارلو آنچلوتی به دو بازیکن کهنه‌کار رئال مادرید قبل از دیدار با بارسلونا اعتماد کامل دارد.

به گزارش ایلنا، در حالی که رئال مادرید به دنبال بازگشت به رقابت قهرمانی لالیگا است، با صدرنشین فعلی و رقبای همیشگی یعنی بارسلونا بازی خواهد کرد.

پیش از این دیدار حیاتی، کارلو آنچلوتی، سرمربی این تیم با رسانه‌ها صحبت کرد و در مورد موضوعات مختلف از جمله آینده خود و همچنین اهمیت دیدار الکلاسیکو و چندین مورد دیگر صحبت کرد.

در جریان این نشست خبری، آنچلوتی همچنین تاکید کرد که تونی کروس و لوکا مودریچ برای رئال مادرید چقدر مهم هستند.

اخیراً تردیدهایی در مورد اینکه آیا هافبک های مسن می توانند به بازی با هم ادامه دهند یا خیر وجود داشت، اما این سرمربی ایتالیایی هیچ شکی در مورد کیفیت و اهمیت آن‌ها برای تیمش ندارد و گفت: "از وقتی مردم به مودریچ و کروس شک می‌کنند تعجب می کنم زیرا آنها بهترین هستند."

درباره آینده او و رویارویی با بارسلونا

سرمربی رئال در مورد اینکه استرسی پیش از بازی وجود دارد، افزود: "فکر می‌کنم باید از لحظه لذت ببریم و از قهرمان شدن در یک مسابقه مهم لذت ببریم. شما تنها زمانی می‌توانید برنده شوید که بتوانید بهترین‌ها را در همه جنبه‌ها به نمایش بگذارید."

آینده آنچلوتی در رئال مادرید نیز اخیرا موضوع اصلی گمانه زنی‌ها بوده و گزارش‌ها حاکی از آن است که اگر او هیچ جام مهمی کسب نکند، باشگاه او را از برکنار خواهد کرد. وی در پاسخ به این ادعاها گفت: "ارزیابی من کاری است که باشگاه باید انجام دهد و نه من. قبلاً گفته‌ام که دوست دارم تا آخر عمرم اینجا بمانم اما می‌دانم که این غیرممکن است. هر اتفاقی بیفتد، باشگاه در پایان فصل تصمیم خواهد گرفت.

فکر من این است که ادامه دهم و آنچه باشگاه تصمیم می‌گیرد مهم خواهد بود. اگر آن‌ها مرا بخواهند از آن لذت خواهم برد. اگر نه، تا زمانی که مانده‌ام از آن لذت خواهم برد. برای زندگی سپاسگزار خواهم بود."

او در مورد شرایطی که رئال مادرید در فصل حضورش در تمامی رقابت‌ها در آن قرار دارد، افزود: "ما در لیگ و جام حذفی یک نقطه ضعف داریم. نه در لیگ قهرمانان، ما فقط به کاهش امتیاز فردا مقابل بارسلونا فکر می‌کنیم."

سرمربی ایتالیایی درباره رویارویی با بارسلونا و ترس از ورود به چنین بازی مهمی افزود: "ما باید بارسا را به عنوان یک شیر ببینیم، نه به عنوان یک گربه. اگر آن‌ها را به عنوان یک گربه ببینیم، به نظر می‌رسد که ما به یک مهمانی می رویم. و نه، ما مقابل یک تیم بزرگ بازی خواهیم کرد و این بازی مهمی است. در این بازی‌ها، البته، همیشه ترس وجود دارد، اما طبیعی است. این ترس، عصبی است... برای من، دو ساعت قبل از بازی بدترین زمان است."

الکلاسیکو اوایل این ماه در کوپا دل ری، رئال مادرید را با نتیجه یک بر صفر شکست داد و بارسلونا عملکرد دفاعی خوبی داشت. آنچلوتی وقتی از او پرسیده شد که آیا انتظار دارد بازی فردا نیز به همین شکل برگزار شود، پاسخ داد: "گفتن اینکه بازی فردا چگونه خواهد بود، بسیار دشوار است زیرا هر کدام تاریخ خاص خود را دارند. بارسلونا در جام حذفی دفاع زیادی کرد، درست است، اما این یکی بسته به اتفاقی که می‌افتد می‌تواند متفاوت باشد. اگر ما گل بزنیم یا اگر آن‌ها گل بزنند."

او در پاسخ به این سوال که آیا رئال مادرید به دنبال برد در خط حمله بازی خواهد کرد یا خیر، افزود: "فردا ما تهاجمی و بدون ریسک بازی خواهیم کرد."

نبرد بین وینیسیوس و رونالد آرائوخو

آنچلوتی در مورد دوئل بین وینیسیوس جونیور و رونالد آرائوخو که در بازی‌های اخیر ال کلاسیکو مورد توجه بوده، به شوخی گفت که برای جلوگیری از نبرد، بازیکن برزیلی را در جناح راست مستقر می‌کند: "وینیسیوس همیشه با آرائوخو مشکل داشته اما همیشه تلاش می‌کند. من به این فکر می‌کنم که او را در سمت راست بازی بدهم. بدیهی است که من در مورد قرار دادن وینیسیوس در سمت راست جدی نیستم، اما تحرک مهم است و نداشتن نقطه مرجع و حرکت بیشتر برای مخالفان سخت‌تر است."

لیگ قهرمانان اروپا

آنچلوتی همچنین در مورد قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرد که باعث شد رئال مادرید با چلسی رو به رو شود. بازی رفت در برنابئو و بازی برگشت خارج از خانه در استمفوردبریج برگزار می‌شود و گزارش ها حاکی از نارضایتی مسئولان رئال مادرید از این موضوع است. 

او گفت: "نمی‌دانم که آیا سخت‌تر از سال گذشته خواهد بود. تعداد گل‌های خارج از خانه وجود ندارد و این تغییر زیادی نمی‌کند. فکر می‌کنم برنابئو در بازی رفت به ما کمک خواهد کرد."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز