خبرگزاری کار ایران

نکات مهم در خرید ماشین لباسشویی پاکشوما

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۱۲۹۰

یکی از لوازم ضروری برای هر خانه‌ای ماشین لباسشویی است اما خرید ماشین لباسشویی در بین بهترین برندهایی که در بازار ایران وجود دارد ممکن است انتخاب را برای افراد سخت و دشوار کند. بنابراین یک راهنمای خرید ماشین لباسشویی می‌تواند کمک کند تا شما محصولی با کیفیت‌تر با قیمتی مناسب‌تر خرید کنید. در این مقاله قصد داریم شما را با ماشین لباسشویی پاکشوما آشنا کنیم. اگر قصد خرید ماشین لباسشویی پاکشوما را دارید پیشنهاد می‌کنیم به هیچ عنوان خواندن این مطلب را از دست ندهید.

نکات اصلی در خرید ماشین لباسشویی پاکشوما

همان طور که می‌دانید فاکتورهای زیادی برای خرید هر محصولی وجود دارد و افراد با در نظر گرفتن بودجه‌ای که قرار است برای خرید محصول کنار بگذارند و همچنین کیفیت محصول به خرید آن می‌پردازند. اگر می‌خواهید ماشین لباسشویی را مطابق باسلیقه خود بخرید بهتر است به مشخصات فنی و کاربردی آن هم توجه کافی داشته باشید. در این قسمت نکات مهم را که هنگام خرید ماشین لباسشویی پاکشوما باید به آن توجه کنید را به شما می‌گوییم:

یکی از نکاتی که باید در نظر بگیرید این است که میزان مصرف انرژی ماشین لباسشویی چقدر است. ظرفیت و حجم دیگ ماشین لباسشویی هم از مهم‌ترین مواردی است که باید هنگام خرید به آن توجه داشته باشید. میزان سرعت چرخش دیگ، ویژگی‌ها و تکنولوژی‌ها به کار رفته در ماشین لباسشویی پاکشوما هم از دیگر فاکتورهایی است که باید در نظر بگیرید. برنامه‌های شستشو و راحتی هنگام استفاده از دستگاه هم از اهمیت بالایی برخوردار است؛ چراکه باعث می‌شود هنگام استفاده از ماشین لباسشویی دچار مشکل نشوید.

در واقع می توان گفت بررسی و توجه به ابعاد دیگ از مهم‌ترین مواردی است که باید آن را در نظر گرفت. بهتر است بدانید که وزن بار برای شستشو در لباسشویی با توجه به همین ابعاد مشخص خواهد شد. هر چقدر که دیگ ماشین لباسشویی بزرگ‌تر باشد، لباس‌های بیشتری را می‌توانید در آن بشویید. علاوه بر این شما قادر به شستشو پتو و ابعاد بزرگ‌تر هم خواهید بود. همچنین در این حالت راندمان دستگاه افزایش خواهد یافت چراکه آب و مواد شوینده کمتری مصرف می‌شود. اگر لباسشویی با ابعاد کوچک‌تر تهیه کنید و لباس‌های بیشتری برای شستشو داشته باشید، مجبور خواهید شد که در مراحل بیشتری لباس‌ها را بشویید و هر بار به صورت جداگانه از مواد شوینده استفاده کنید.

نکات مهم در خرید ماشین لباسشویی پاکشوما

کیفیت ماشین لباسشویی پاکشوما چگونه است؟

تا این قسمت متوجه شدید که باید هنگام خرید ماشین لباسشویی پاکشوما به چه نکاتی توجه کنید. حالا وقت آن رسیده که درباره کیفیت محصول صحبت کنیم. احتمالاً می‌دانید که شرکت پاکشوما ماشین لباسشویی‌های خود را براساس دو مدل درب از بالا و در باز جلو تولید می‌کند. اگر تا به حال از این برند محصولی نخریده‌اید، در این مطلب ما شما را با کیفیت این محصول آشنا می‌کنیم.

یکی از مواردی که در راهنمای خرید ماشین لباسشویی پاکشوما باید به آن توجه کنید این است که موتورهای این ماشین لباسشویی‌ها کم صدا اما بسیار پر قدرت است. جالب است بدانید برند پاکشوما با مطرح‌ترین برندهای دنیا رقابت می‌کند. این شرکت در محصولات خود از موتورهای اینورتر استفاده می‌کند، به همین دلیل توانسته دستگاه‌هایی را تولید کند که کمترین لرزش و صدا را دارند. لباسشویی پاکشوما قابلیت تنظیم دمای آب را دارد. در این صورت شما می‌توانید طوری دمای آب را تنظیم کنید که هم لباس خود را با آب سرد بشویید و هم با آب گرم.

 این لباسشویی‌ها برنامه‌های شستشوی متنوعی هم دارند، به صورتی که در مدل‌های جدید آن قابلیت افزودن لباس‌های جدید در حین شستشو هم اضافه شده است. همچنین درب این ماشین لباسشویی با استفاده از یک طلق محکم ساخته شده است که توانسته ایمنی و بهینه‌سازی انرژی را افزایش یابد. علاوه بر همه این‌ها در همه مدل‌های ماشین لباسشویی پاکشوما امکان خشک‌کردن لباس‌ها پس از شستشو وجود دارد.

موتور ماشین لباسشویی پاکشوما ساخت کجاست؟

سوالی که ممکن است برای خیلی از افراد پیش بیاید این است که موتور ماشین لباسشویی پاکشوما ساخت کجا است؟ موتور به کار رفته در این ماشین لباسشویی در کیفیت آن تاثیر قابل‌توجهی دارد، به همین دلیل توجه به این قطعه اهمیت زیادی دارد. این برند سعی کرده تجارب شرکت‌های معروف دیگر همچون سامسونگ و ال جی را سرلوحه کار قرار دهد. در نتیجه توانسته با این کار کیفیت قطعات تولیدی خود را بدون خرید قطعاتی از کشورهای دیگر به بالاترین درجه برساند بنابراین می توان گفت محصولات برند پاکشوما کاملاً ایرانی است.

خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی پاکشوما

زمانی که ماشین لباسشویی پاکشوما را خریداری می‌کنید، خدمات پس از فروش هم شامل حال شما می‌شود و می‌توانید از آن استفاده کنید. برندهای لوازم خانگی معمولاً به این مسئله بسیار توجه می‌کنند تا با ارائه این خدمات، به مشتری برای استفاده بهتر از کالاها کمک کنند. اگر سالانه یا هر شش ماه یک بار با سرویس‌های منظم ایرادات و مشکل‌های ماشین لباسشویی خود را برطرف کنید، دیگر دچار مشکلات بزرگ‌تر در دستگاه خود نخواهید شد. در نتیجه می‌توانید با این کار بهره‌وری ماشین لباسشویی را تا میزان زیادی افزایش دهید. خدمات پس از فروش پاکشوما شامل موارد زیر است:

  • حمل ماشین لباسشویی به محل نصب
  • نصب و راه‌اندازی دستگاه
  • تایید گارانتی
  • تعمیر و تعویض بعضی از قطعات

گارانتی ماشین لباسشویی اتوماتیک هم تا 24 ماه و سایر محصولات پاکشوما تا 18 ماه گارانتی دارد.

 

سخن پایانی

در این مطلب ما برای شما یک راهنمای خرید بسیار خوب و جامع در مورد خرید ماشین لباسشویی پاکشوما ارائه دادیم تا خرید بهتری داشته باشید. شما با مطالعه این راهنمای خرید متوجه شدید که در هنگام خرید ماشین لباسشویی به ظرفیت ماشین لباسشویی توجه زیادی کرد و آن را متناسب با اعضای خانواده انتخاب کرد. همچنین به این موضوع هم اشاره کردیم که پاکشوما خدمات پس از فروش و دفترچه راهنما دارد که این فاکتور می‌تواند امتیاز مهمی در خرید کالا باشد. البته در نظر داشته باشید برخی از رنگ‌های ماشین‌های لباسشویی قیمت بالاتری نسبت به باقی رنگ‌ها دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی‌های لازم می‌توانید با کارشناسان فروش برندچی در ارتباط باشید.

 

 

 

 

 

 

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز