خبرگزاری کار ایران

مقایسه برندهای مختلف لوازم خانگی در برندچی

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۷۰۲۶

خرید لوازم خانگی همواره یکی از چالش‌هایی است که حتی اگر قصد مستقل شدن را هم نداشته باشید یکی دوبار با آن برخورد خواهید داشت. هنگامیکه به بازار مراجعه کنید انبوهی از لوازم خانگی را خواهید یافت که تنوع شکل و مدل‌های آن شما را سردرگم خواهد کرد. باتوجه به تغییر رفتارهای خرید در دنیای مدرن (از خرید حضوری به خرید غیر حضوری)، دیگر خبری از طی کردن مسیرهای طولانی و پرجمعیت در بازار نیست. دنیای امروز مرجعی را می‌طلبد تا با مقایسه لوازم خانگی از برندهای متنوع به شما در خرید انتخاب صحیح کمک کند. این مرجع باید توانایی مقایسه از تمامی ابعاد از ظاهر محصول گرفته تا قیمت و مشخصات آن را داشته و نظرات کاربران نیز در آن منعکس گردد. یکی از سایت‌های معتبر در زمینه ارائه و مقایسه برندهای مختلف لوازم خانگی، باتوجه به تنوع محصولات سایت برندچی است. در ادامه به بررسی برخی از برندها در این سایت می‌پردازیم.

کشور سازنده لوازم خانگی خود را انتخاب کنید

برای برخی از افراد کشور سازنده لوازم خانگی بسیار مهم است. برای مثال برای خرید تلویزیون تاکید بر روی خرید تلویزیون سونی را دارند و معتقدند که کیفیت تصویر این برند از سایر برندها بالاتر است. عده‌ای دیگر برای لوازم سرمایشی برندهای شرق آسیا را به برندهای ساخت کشور ترکیه و یا حتی ایران ترجیح می‌دهند. البته تا حدودی حق با این افراد است. در مقایسه لوازم خانگی باید گفت که برخی از کشورها در یک نوع از این لوازم تخصص بالاتری نسبت به سایر کشورها و برندها دارند.  البته که این برتری معمولا سلیقه‌ای است و دعوای طرفداران برندها بی پایان به نظر می‌رسد. اما در سایت برندچی شما طرفدار هر برندی از هرجای دنیا که باشید امکان مقایسه برندهای لوازم خانگی را خواهید داشت.

آگاهی از مشخصات، قابلیت‌ها و ویژگی‌های فنی محصولات

آنچه که قیمت لوازم خانگی را از یکدیگر متمایز می‌کند، برنامه‌ها و ویژگی‌های فنی محصولات است. برای مثال اگر قصد خرید ماشین لباسشویی را داشته باشید ممکن است محصول مورد نظر شما فاقد ویژگی‌هایی باشد که برای شما مهم هستند. مثلا در زمان مقایسه لوازم خانگی، قابلیت بازشدن خودکار درب پس از اتمام شستشو که مورد نظر شماست فقط در تعداد محدودی از ماشین‌های ظرفشویی وجود داشته باشد. و یا اینکه در انواع اتوهای بخار، قطع‌کن خودکار اولویت اول شما باشد. بنابراین در سایت برندچی تمامی این ویژگی‌ها و مشخصات به صورت کامل قابل ارزیابی و مقایسه است.

تنوع گسترده محصولات

یکی دیگر از محدودیت‌های سایت‌های موجود در مقایسه برندهای مختلف لوازم خانگی، ارائه طیف کوچکی از محصولات است. برای خریداران این قابلیت که تمامی برندها در دسترس آنها باشد ویژگی مهمی است. در برندچی امکان مقایسه لوازم خانگی باتوجه به دسته‌بندی‌ها براساس نیاز وجود دارد. برای مثال اگر نیاز به انواع لوازم شستشو داشته باشید می‌توانید در این دسته‌بندی انواع ماشین‌های ظرفشویی، ماشین لباسشویی و خشک‌کن در برندهای مختلف را بررسی و در نهایت اقدام به خرید کنید. در این دسته‌بندی می‌توانید برندهای ایرانی مانند دیپوینت، اسنوا و الکترواستیل را با برندهای خارجی مانند ال جی، بوش و دوو مقایسه کنید.

مقایسه برندهای مختلف لوازم خانگی در برندچی

دسترسی به عکس‌های اصلی و منحصر به فرد محصولات

ظاهر لوازم خانگی یکی از دلایل اصلی در انتخاب آنهاست. به عبارت دیگر از ارکان اصلی مقایسه لوازم خانگی، مقایسه ظاهر محصولات است. بسیاری از محصولات حتی با ویژگی‌های فنی ضعیف توانسته‌اند با ارائه ظاهری زیبا و شیک به فروش بالایی دست پیدا کنند. در بسیاری از سایت‌ها عکس‌های محصولات ممکن است با اصل محصول مغایرت‌های عمده داشته باشد. برای مثال برای ماشین ظرفشویی بوش سری 8 اگر 4 مدل قابل ارائه وجود داشته باشد، به دلیل اینکه همگی آنها در یک سری تولید هستند، یک عکس واحد منتشر می‌شود. در حالیکه در این سری ریزه‌کاری‌ها و ویژگی‌های مشخصی وجود دارد که باید از عکس‌های انحصاری استفاده شود.

انتخاب نهایی به کمک نظرات خریداران

اصولا در خریدهای سنتی امکان بهره‌گیری از نظرات کسانی که از محصول مورد نظر ما خرید کرده باشند محدود و یا تقریبا غیرممکن است. اما به لطف اینترنت می‌توانیم بدون محدودیت از نظرات خریداران و استفاده‌کنندگان محصولات بهره ببریم. برای مثال اگر در زمان مقایسه لوازم خانگی با یکدیگر بین دو محصول تصمیم‌گیری سخت باشد، نظرات افراد ممکن است راهگشا باشد. این امر زمانی مشخص می‌شود که سایت‌های اینترنتی ارائه کننده لوازم خانگی معمولا یک برند خاص را عرضه می‌کنند و نظرات منفی غالبا امکان انعکاس را نخواهند داشت. اما در برندچی به دلیل آنکه ارائه کننده یک برند خاص نیست، تمامی نظرات بدون کم و کسر انتشار می‌یابند.

مقایسه برندهای مختلف لوازم خانگی در برندچی

نتیجه‌گیری

برندچی ممکن است برای شما در آینده تنها مرجع مقایسه لوازم خانگی شود. دلیل این امر نیز در بالا یک به یک برشمرده شد. در ادامه باید گفت که مقایسه برندهای مختلف لوازم خانگی گرچه که می‌تواند کاری زمان‌بر، طاقت‌فرسا و سخت باشد، اما باتوجه به شرایط فعلی بازار لوازم خانگی که عموما قیمت‌های بالایی برای خرید هریک از آنها باید پرداخت شود، کاری منطقی و اصولی است. اما در ذهن این حقیقت را داشته باشید که در زمان مقایسه تنها به اولویت‌های خرید خود فکر کنید و آنها را رتبه‌بندی کنید و سپس به دنبال محصولی بگردید که بیشتر به اولویت‌های شما نزدیک باشد. نگران نباشید چرا که در برندچی تمامی برندهای معتبر ایرانی و خارجی امکان مقایسه داشته و حتی امکان خرید برای شما نیز مهیا شده است. خرید آگاهانه و منطقی که در آینده از آن پشیمان نشوید حق شماست؛ بنابراین خرید آگاهانه نیازمند مقایسه صحیح و جز به جز است.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز