خبرگزاری کار ایران

معرفی هتل ویدا کیش

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۰۴۷۸

کیش به عنوان یکی از شهرهای پرمسافر در ایران شناخته می‌شود که تا به امروز سایت هتل‌های بسیار متنوعی در این شهر احداث شده اند. مراجعه به یک هتل با خدمات عالی و امکانات مناسب به شما این امکان را می‌دهد تا با خیالی راحت، از سفر خودتان لذت ببرید.

هتل ویدا کیش، یکی از هتل‌های 5 ستاره کیش است که می‌توانید با رزرو آن، لذت داشتن یک سفر خارق العاده به کیش را به خودتان هدیه دهید. در ادامه قصد داریم با معرفی هتل ویدا کیش با شما عزیزان همراه باشیم. پس اگر قصد آشنایی با بهترین هتل های 5 ستاره کیش را دارید، با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

 

معرفی هتل ویدا کیش؛ بهترین هتل 5 ستاره کیش

در بخش معرفی هتل ویدا کیش باید در مورد امکانات و ویژگی‌های منحصر به فرد این هتل صحبت کنیم. در اولین قدم باید به شما بگوییم که هتل ویدا کیش، یک هتل 5 ستاره است که امکانات فوق العاده عالی را به شما ارائه می‌کند. این هتل در بهار سال 1396 افتتاح شده است و توانسته به یکی از بهترین هتل‌های کیش تبدیل شود. امکانات ارائه شده در این هتل نسبت به دیگر هتل‌های 5 ستاره کیش یک سر و گردن بهتر است. دلیل این موضوع هم نوساز بودن این هتل و داشتن مدیریت عالی است.

این هتل که در 12 طبقه ساخته شده است، دارای طراحی و دکوراسیون داخلی بسیار منحصر به فردی است. به کار رفتن عناصر هندسی مختلف در این هتل باعث شده تا ظاهر این هتل بسیار شیک و منحصر به فرد باشد. به هر بخش از هتل که نگاه می‌کنید، شاهد معماری زیبا و خیره کننده ای هستید. اگر به سبک دکوراسیون مدرن علاقه مند هستید، این هتل دقیقا باب دل شماست.

از مهم ترین خصوصیات این هتل وجود پرسنل حرفه ای و خوش برخورد در هتل است. پس در صورتی که برای شما اهمیت دارد که پرسنل هتل اخلاق حرفه ای داشته باشند، می‌توانید از خدمات هتل 5 ستاره ویدا کیش در سفر خودتان استفاده کنید.

امکانات هتل ویدا کیش

برای معرفی هتل ویدا کیش به صورت دقیق، باید به امکانات این هتل هم اشاره کنیم. هتل ویدا کیش دارای امکانات رفاهی بسیار عالی است و می‌توانید با خیالی راحت این هتل را برای سفر به کیش انتخاب کنید. وجود یک رستوران با ظرفیت 300 نفره در طبقه اول این هتل به شما این امکان را می‌دهد تا نگران وعده‌های غذایی خودتان نباشید. رستوران این هتل دارای غذاهای بسیار باکیفیتی است و به راحتی نظر شما را به خود جلب کند.

برای میل کردن یک میان وعده خوش طعم در هتل، کافی شاپی در لابی هتل احداث شده است که ظرفیتی برابر با 70 نفر دارد. می‌توانید به این کافی شاپ مراجعه کند و یک میان وعده، چای یا قهوه نوش جان کنید. اگر هم به کافی شاپ‌های فضای باز علاقه من هستید، کافه حیاط هتل ویدا کیش با 21 میز در اختیار شماست.

این هتل دارای مجموعه ورزشی بسیاری حرفه ای است. می‌توانید از خدمات ماساژ نیز در این مجموعه ورزشی استفاده کنید. باشگاه بدن سازی، سالن اسپا، استخر، سونا و جکوزی از جمله امکانات این مجموعه ورزشی در هتل ویدا کیش هستند.

همچنین، هتل 5 ستاره ویدا کیش دارای سالن همایش و سالن کنفرانس نیز می‌باشد که می‌توانید برای برگزاری جلسات خودتان، از آن‌ها استفاده کنید. هر دوی این سالن‌ها دارای تجهیزات ویدئو پروژکتور، سیستم‌های صوتی و پخش صدا می‌باشند. البته سالن همایش دارای ظرفیت 125 نفر و سالن کنفرانس دارای ظرفیت 15 نفر است.

معرفی هتل ویدا کیش

اتاق‌های هتل ویدا شهر کیش

یکی از مواردی که در معرفی هتل ویدا کیش باید حتما به آن اشاره کنیم، اتاق‌های این هتل هستند. هتل ویدا کیش با مساحت 7500 متر مربع ساخته شده است و دارای تعداد 144 اتاق می‌باشد. این هتل در 12 طبقه ساخته شده که فقط 9 طبقه از آن اقامتی است. یک طبقه زیر زمین، یک طبقه همکف و یک طبقه رستوران است. شما عزیزان می‌توانید برای میل کردن غذا به طبقه اول یعنی رستوران بروید.

همانطور که اشاره کردیم، هتل ویدا کیش دارای 144 اتاق مختلف است که هر کدام دارای ویژگی‌های خاص خودشان هستند. اگر ویژگی خاصی برای اتاق مد نظر دارید، می‌توانید با پرسنل خوش برخورد این هتل در ارتباط باشید تا بهترین اتاق از هتل به شما پیشنهاد شود. از جمله اتاق‌های این هتل که می‌توانید بر اساس سلیقه خودتان هر کدام از آن‌ها رزرو کنید، عبارتند از:

  • اتاق دو تخته دبل
  • اتاق دو تخته تویین
  • اتاق دو تخته رویال
  • اتاق سه تخته رویال
  • سوییت‌های سه تخته جکوزی دار

تمامی اتاق‌های هتل 5 ستاره ویدا کیش یا رو به جزیره هستند یا رو به دریا. انتخاب هر کدام از این اتاق‌ها بستگی به سلیقه شخصی و نظر خانواده شما دارد. البته در نظر داشته باشید که این هتل حداکثر اتاق‌های سه تخته دارد. بنابراین، اگر خانواده بزرگ تری هستید، بهتر است که برای رزرو هتل با پرسنل این هتل یا کارشناسان سایت بوکینگ مشورت کنید.

معرفی هتل ویدا کیش

هتل ویدا استخر دارد؟

یکی از بهترین تفریحاتی که در بسیاری از هتل‌های 5 ستاره کیش در نظر گرفته می‌شود، استخر است. هتل ویدا کیش یکی از بهترین هتل‌های 5 ستاره با امکانات رفاهی ورزشی است. اگر دوست دارید در کنار داشتن تفریح در خارج از هتل، از استخر هتل نیز استفاده کنید، می‌توانید استخر هتل ویدا را انتخاب کنید.

هتل ویدا کیش دارای استخر نسبتا بزرگ و تمیزی است که امکان شنا کردن در یک محیط آرام و تمیز را به شما می‌دهد. اگر به دنبال رزرو یک هتل هستید تا استخر، جکوزی و سونا داشته باشد، می‌توانید هتل 5 ستاره ویدا کیش را انتخاب کنید.

البته شاید برای شما جالب باشد که بدانید برخی از سوییت‌های این هتل نیز به همراه جکوزی ساخته شده اند. پس اگر تمایلی به رفتن به استخر و جکوزی عمومی ندارید، می‌توانید اتاق‌های جکوزی دار این هتل را انتخاب کنید. در این صورت هر زمانی که دوست داشته باشید، می‌توانید از جکوزی درون اتاق خودتان استفاده کنید.

قیمت رزرو هتل ویدا کیش

قیمت رزرو هتل ویدا کیش بر اساس نوع اتاق و زمان سفر شما به این هتل محاسبه می‌شود. به طور کلی، هتل‌های 5 ستاره کیش جزء هتل‌های لاکچری محسوب می‌شوند که در کنار داشتن امکانات فوق العاده، قیمت بالایی نیز برای رزرو دارند. با این حال هتل ویدا کیش حتی با داشتن لاکچری ترین امکانات و ظاهر فوق العاده، قیمت مناسبی دارد.

اگر بحث قیمت بهترین هتل 5 ستاره کیش برای شما مطرح نیست، می‌توانید هتل ویدا کیش را انتخاب کنید. این هتل با داشتن پرسنل خوش اخلاق، استخر و بهترین امکانات رفاهی، لذت داشتن یک سفر خارق العاده را به شما می‌دهد.

معرفی هتل ویدا کیش

نحوه رزرو هتل ویدا در کیش

برای رزرو هتل ویدا کیش، می‌توانید به سایت بوکینگ که معتبرترین سایت برای رزرو این هتل است، مراجعه کنید. سایت بوکینگ اصلی ترین سایت برای رزرو هتل ویدا کیش است و به شما امکان رزرو این هتل با قیمت مناسب را می‌دهد. فقط کافیست که اتاق مورد نظر و زمان سفر خود را مشخص کنید و با چند کلیک ساده، مراحل رزرو هتل ویدا را انجام دهید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز