خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری استان:

نقاط پرخطر راه‌های قزوین پیش از نوروز ایمن سازی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۰۲۹۴

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: به منظور ارتقای ایمنی جاده‌ها و کاهش سوانح رانندگی 15نقطه پرتصادف محورهای این استان در روزهای باقی‌مانده تا نوروز در حال آشکارسازی و ایمن‌سازی هستند.

به گزارش ایلنا، جواد حق‌لطفی با اشاره به ایمن سازی نقاط پرخطر راه‌های استان گفت: این اقدام از مصوبات مهم نشست 126 کمیسیون ایمنی راه‌های کشور است که با احصاء و شناسایی 887 نقطه پرتصادف جدید در کشور آن را به استانداری‌ها ابلاغ و دستور آشکارسازی آن‌ها را صادر کرده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین اضافه کرد: از این تعداد نقاط پرتصادف 5 نقطه در محور قزوین-زنجان، 4 نقطه در محور قزوین-کرج، 2 نقطه در محور قزوین-بوئین‌زهرا و همچنین نقاطی در محور قزوین-نجف‌آباد، خاکعلی، قزوین-رشت، کهک و قلعه گنجی به سه راه کهک قرار دارند.

وی ادامه داد: در آشکارسازی نقاط پرتصادف شناسایی شده به فراخور نیاز هرنقطه اقداماتی شامل استقرار نیوجرسی، نصب روشنایی، استقرار علایم هشداری و یا خط کشی انجام می‌شود.

این مسئول با اشاره به آماده‌سازی جاده‌های استان در استقبال از مسافران نوروزی خاطرنشان کرد:با برنامه ریزی انجام شده از اول اسفندماه برخی اقدامات در جهت ایمن سازی راه‌های استان شامل خط کشی جاده‌ها و لکه گیری راه‌ها در حال انجام است.

حق‌لطفی ادامه داد: شست و شوی علایم ایمنی جاده‌ها، اصلاح تابلوها، پاکسازی کناره راه‌ها، شانه سازی و پاکسازی ورودی شهرها از دیگر اقدامات در حال انجام است و به منظور ارائه خدمات هرچه بهتر به مسافران و رانندگان برنامه‌ریزی لازم برای استقرار گشت‌ها، کشیک‌ها و راهداران در سطح راه‌ها در طول ایام تعطیلات نوروزی انجام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز