خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر کشور در گفت‌وگو با ایلنا:

امکان "صدور و تحویل کارت هوشمند ملی" برای ایرانیان خارج از کشور فراهم شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۹۸۳۳

معاون وزیر و رئیس سازمان ثبت احوال کشور گفت: امکان صدور و تحویل کارت هوشمندملی برای ایرانیان خارج از کشور فراهم شده است.

هاشم کارگر، معاون وزیر و رئیس سازمان ثبت احوال کشور در گفت و گو با خبرنگار ایلنا گفت: یکی از سیاست‌های دولت سیزدهم و تاکیدات ریاست جمهور و وزیر کشور، برقراری ارتباط ایرانیان خارج از کشور با داخل بوده است که با هماهنگی های سازمان ثبت احوال کشور و وزارت امورخارجه و برگزاری چندین نشست در این خصوص، زیرساخت های لازم فراهم و امکان صدور و تحویل کارت هوشمندملی برای ایرانیان خارج از کشور فراهم شد.

وی ادامه داد: صدور کارت هوشمند ملی ایرانیان خارج از کشور و اخذ درخواست برخط کارت ملی از ابتدای سال جاری شروع و تاکنون در نمایندگی های کوالالامپور، فرانکفورت، وین، نمایندگی‌های اسلو،  واشنگتن و استکهلم  و بانکوک فعال شده‌اند و در حال حاضر نیز هماهنگی های لازم با وزارت امور خارجه جهت توسعه آن در 13 نمایندگی دیگر در حال انجام است.

رئیس سازمان ثبت احوال کشور بیان کرد: امکان اخذ درخواست کارت هوشمند ملی وتحویل آن از طریق خطوط ارتباطی موجود میان نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران و سازمان ثبت احوال کشور، بواسطه وزارت امورخارجه، با انجام تغییرات در زیر ساخت و سامانه های کارت هوشمند ملی در محل نمایندگی های وزارت امور خارجه نیز فراهم گردیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز