خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان ثبت احوال کشور خبر داد:

تمهید ثبت‌احوال برای تمدید مهلت کارت‌های ملی/ احتمال تغییر کارت‌های ملی هوشمند

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۵۶۶۵

رئیس سازمان ثبت احوال کشور با بیان اینکه این سازمان برای تمدید مهلت کارت‌های ملی هوشمند اقداماتی را در دستور کار قرار داده است گفت: بازنگری در کارت‌های ملی هوشمند و احتمال تغییر در کارت‌ها پس از پایان مطالعات انجام خواهد شد.

به گزارش ایلنا، هاشم کارگر رییس سازمان ثبت‌احوال در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برخی از کارت‌های ملی اعتبارشان که ۷ ساله بوده به پایان رسیده، گفت: بر همین اساس سازمان ثبت احوال کشور هم اکنون اقدام به تمدید مهلت کارت‌های ملی هوشمند کرده است.

وی ادامه داد: یکی از دلایل عمده این کار هم این بوده که بازنگری در رابطه با کارت‌های ملی داشته باشیم که اگر بخواهیم کارت‌های جدید صادر کنیم باید کارت‌هایی باشند که از هر جهت فایده بیشتری را داشته باشند.

رییس سازمان ثبت احوال کشور در پاسخ به این پرسش که آیا سازمان ثبت احوال قصد دارد کارت‌های ملی هوشمند جدیدی صادر کند؟ گفت: هم اکنون در حال بازنگری، بازخوانی و مطالعه هستیم و اگر به همین کارت‌های ملی هوشمند فعلی برسیم همین را ادامه می‌دهیم و اگر نیاز باشد تغییراتی را انجام می‌دهیم اما کارهای مطالعاتی در حال انجام است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز