خبرگزاری کار ایران

نورافکن: آقای حیدری! برادرتان هم در اصفهان ۲ پنالتی مضحک برای پرسپولیس گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۹۳۲۴

بازیکن تیم فوتبال سپاهان از عملکرد داور دیدار با پرسپولیس انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا، امید نورافکن پس از برتری یک بر صفر سپاهان مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی، درباره عملکرد داور اظهار داشت: تا قبل از اینکه توپ تبدیل به گل شود، داور آفساید اعلام نکرده بود و زمانی که دید محمد کریمی گل زده است، آفساید اعلام کرد. تو را به خدا قسم این کارها را نکنید. آقای حیدری! برادرتان هم در اصفهان دو پنالتی مضحک برای پرسپولیس گرفت.

وی افزود: من خودم در استقلال بازی کرده‌ام و سابقه هفت سال حضور در این تیم را دارم، یک بار ندیدم هواداران به بازیکن تیم حریف بی‌احترامی کنند، ولی امروز دو بار اشیائی را به سر منِ ایرانی زدند. عربستانی‌ها و اماراتی‌ها و قطری‌ها به اینجا بیایند، باز هم میزبانی را از ما می‌گیرند. خواهش می‌کنم که پرسپولیسی‌ها این کارها را نکنند. ما ایرانی هستیم و خارجی نیستیم که بخواهند با سنگ ما را بزنند. من نمی‌توانستم کرنر بزنم. هواداران اصفهانی به هیچ عنوان به بازیکنان پرسپولیس نه فحاشی کردند و نه اشیا زدند، دروغ که نمی‌گویم.

نورافکن درباره حضور تماشاگران سپاهان در ورزشگاه آزادی گفت: دست‌شان درد نکند که این همه مسافت را آمدند. محمد کریمی امروز باید دبل می‌کرد و باید 2-0 یا 3-0 برنده می‌شدیم، ولی به خاطر اشتباه پیام حیدری، بازی یک بر صفر تمام شد. او باید اشتباهش را قبول کند و نباید تکرار کند. هزار بار به او گفته‌ایم. هفته قبل هم برادرش اشتباه کرد. البته تقصیر او نیست، چون داوری سخت است. باید VAR بیاید و هیچ تیمی نباید از این شرایط ضرر کند.

بازیکن سپاهان درباره شانس بالای این تیم برای قهرمانی در لیگ برتر عنوان کرد: این قهرمانی تا روز آخر طول می‌کشد. استقلال تیم خیلی خوبی است و بازی سنگین با گل‌گهر را با درخشش میرزایی برد.

نورافکن درباره شرایط مربوط به انتخاب سرمربی تیم ملی خاطرنشان کرد: الان که بازیکن تیم ملی نیستم و سعی می‌کنم هر موقع به تیم ملی رفتم، درباره‌اش صحبت کنم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز