خبرگزاری کار ایران

مورایس: 2 گل به پرسپولیس زدیم که یکی قبول شد/ شادی ما قهرمانی در لیگ است

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۹۳۱۲

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: ما در مصاف با پرسپولیس توانستیم دو گل بزنیم که یکی از این گل‌ها مورد قبول واقع شد.

به گزارش ایلنا، خوزه مورایس بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل پرسپولیس در نشست خبری اظهار داشت: باید بگویم بازی زیبایی بود که 2 گل زدیم اما یکی از این 2 گل قبول شد و مقابل پرسپولیس قرار گرفتیم که تیم خوبی است، بازیکنان،کادرفنی و سازماندهی خوبی دارد. 

سرمربی سپاهان ادامه داد: خوشحالم برای حضور هواداران که از ابتدا تا انتهای مسابقه ما را حمایت کردند. بازیکنان می‌خواستند من را به سمت هوادارانمان ببرند و  این برد شیرین را جشن بگیرند ولی من چیزی برای جشن گرفتن در این بازی نمی‌دیدم. ضمن اینکه ما در خانه حریف بودیم و می‌خواستیم به حریف احترام بگذاریم. این بازی معمولی بود مثل بازی‌های دیگر و می‌خواهیم به این روند ادامه می‌دهیم  و زمانی این شادی را با هواداران جشن می‌گیریم که قهرمان لیگ شویم. هواداران ما را از ابتدا تا انتها حمایت کردند.

وی در مورد اینکه می‌توان سپاهان را قهرمان لیگ دانست با توجه به بازی‌های آسانی پیش رو دارید، اظهار داشت: فکر نمی‌کنیم چنین نظری بدهیم هر بازی عقبه خاص خودش را دارد و 21 امتیاز دیگر باقی مانده و باید با همین روال کارمان را بدهیم و  امروز هواداران ما با این برد خوشحال بودند و لیاقتش را هم داشتند ولی قهرمانی زمانی به وجود می‌آید که با برد مقابل حریفان پیش رو رقم بخورد.  برد مقابل حریف مستقیم ما بود و کیفیت لازم را هم داشت  برای قهرمانی حتی ولی بازی‌های مهمی را هنوز پیش رو داریم.

مورایس در مورد تعویض رضائیان و احمدزاده که این تعویض‌ها تاکتیکی بود یا این دو بازیکن خسته شده بودند، گفت: کل تیم بازی خیلی خوبی انجام دادند و به عملکرد بازیکنان‌مان تبریک می‌گویم.

مورایس در پاسخ به این پرسش که چه اتفاقی برای تیم او از بازی جام حذفی تا به امروز رخ داده است که توانستند پرسپولیس را برخلاف جام حذفی شکست دهند، تصریح کرد: در بازی که در جام حذفی داشتیم اتفاقاتی افتاد که من به بازیکنانم گفتم که آنها عملکرد خودشان را نداشتند و مسئولیت آنهم با من بود. آن بازی 120 دقیقه طول کشید و نمی‌توانم بگویم خوب بازی کردیم. در 90 دقیقه بازی 2 - 2 بود، اما در وقت اضافه دو گل خوردیم و شرایط نمی‌توانست برای ما عادی باشد. در هر صورت می‌پذیریم و برای آینده از آن یاد می‌گیریم. همیشه گفتم دلیل بودن‌مان این است که امروز خوشحال باشیم و برای بهتر شدن در فردا زندگی کنیم. به اتفاقات به چشم یادگیری نگاه می‌کنیم. اتفاقات اشتباهی بود، ولی امروز توانستیم بازی متفاوتی را به نمایش بگذاریم.

وی در مورد قضاوت پیام حیدری توضیح داد: برای داور بازی سختی بود. برای هر سوتی که داور می‌زد بحثی روی نیمکت بود و بازیکنان به سمت او می‌رفتند و این موضوع یک مقدار باعث عدم تمرکز داور می‌شد. داور در این شرایط تک و تنها می‌ماند و VAR هم ندارد و قضاوت بازی‌های اینچنینی سخت می‌شود. در جام حذفی هم داور علیه ما سوت زد و امروز هم مثل گلی که زدیم سوت‌هایی علیه ما زده شد. بازی سختی بود، ولی در نهایت بازی را بردیم. بعضی وقت‌ها ما گله می‌کردیم و بعضی وقت‌ها حریف؛ همانطور که ما اشتباه داریم داور هم می‌تواند اشتباه داشته باشد. به هر حال باید به داور کمک کنیم تا بهتر و بهتر شوند؛ حالا با آنالیز بعد از بازی و ... . در هر صورت به داور تبریک می‌گویم چون قضاوت آسانی نبود. باید یک باور را همگی داشته باشیم تا داوری در آینده در ایران بهتر شود، ما باید به داوران اعتماد کنیم چون آنها می‌خواهند به بهترین شکل کارشان را انجام دهند. اگر همین کاری که داوران انجام می‌دهند بهترین عملکردشان باشند آن را می‌پذیرم و به آنها تبریک می‌گویم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز