خبرگزاری کار ایران

«فی» با روایت ماجرای یک دستیار کارگردان جلوی دوربین رفت

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۹۱۷۸

فیلم کوتاه «فی» به تهیه‌کنندگی محمد یراقی و کارگردانی عباس ایمانی جلوی دوربین رفت.

به گزارش ایلنا به نقل از مشاور رسانه‌ای، محمد یراقی که پیش از این تجربه ساخت فیلم‌هایی با عنوان «فراموشت خواهند کرد» و «جهان غیرموازی» را دارد، به تازگی ساخت فیلم کوتاه جدید خود به نام «فی» را این‌بار در مقام تهیه‌کننده آغاز کرده است.

این فیلم به کارگردانی عباس ایمانی در بهمن ماه امسال جلوی دوربین رفت.

فیلم کوتاه «فی» داستان یک دستیار کارگردان را روایت می‌کند که در حال تست بازیگری برای یک فیلم سینمایی است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده: یک تست ساده، با یک آدم ساده و با یک مشت بازیگر ساده‌تر.

مهدی رجایی، آرهان اصغری، مطهره مشهدی، محمد حسین دلیر، حسین نامور، پریا خماریان، عرفان پالیزوان، مهدیار احمدی و محمد حسین صحت‌مند بازیگرانی هستند که در این فیلم «فی» به ایفای نقش می‌پردازند.

عوامل اصلی این فیلم کوتاه عبارتند از: تهیه کننده: محمد یراقی، نویسنده و کارگردان: عباس ایمانی، مدیر فیلمبرداری حمیدرضا ده حقی، صدابردار: مهان گرجی، تدوین: سلاله سلیمی طاری، صداگذار: پیمان کشاورز، اصلاح رنگ و نور: بهمن قهاری، موسیقی متن: علی تمدن فر، گریم: نرگس زارعی، دستیار اول کارگردان: محمدتقی احمدزاده، عکاس: امید خاک، مشاور کارگردان: مونا طباطبایی، دستیار صدا: سجاد یاراحمدی، دستیار فیلمبردار: حسین طباطبایی، مشاور رسانه‌ای: مریم قربانی‌نیا.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز