خبرگزاری کار ایران

ایران برابر ازبکستان قرمز می‌پوشد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۹۱۶۷

جلسه هماهنگی مسابقات فوتبال زیر 17 سال دختران کافا 2023 امروز در هتل رومی برگزار شد.

به گزارش ایلنا، نشست هماهنگی رقابتهای فوتبال زیر 17 سال دختران کافا 2023، امروز (شنبه 20 اسفندماه) با حضور نماینده فدراسیون مرکزی آسیا (کافا) ، نمایندگان فدراسیون میزبان (تاجیکستان)، ناظر گروه داوری، سرپرستان تیم های (ایران، تاجیکستان، قرقیزستان و ازبکستان)، مسئولین رسانه ای و پزشک مسابقات کافا در هتل رومی شهر دوشنبه برگزار شد.

در این نشست آخرین قوانین و مقرات مربوط به این تورنمنت توسط مسئولین برگزار کننده و ناظر داوری برای سرپرستان ارائه شد. همچنین، رنگ لباس تیم ها توسط سرپرستان به تایید مسئولین برگزار کننده تورنمنت کافا رسید.

برهمین اساس تیم ملی زیر 17 سال دختران ایران در اولین دیدار خود که روز یکشنبه 21 اسفندماه ساعت 12 به وقت محلی و ساعت 10:30 به وقت تهران برگزار می شود، با لباس قرمز به مصاف سفید پوشان ازبکستان می رود.

دومین مسابقه تیم ملی نوجوانان ایران برابر میزبان (تاجیکستان) روز سه شنبه 23 اسفندماه ساعت 16:30 به وقت محلی و ساعت 15 به وقت تهران در حالی برگزار می شود که ملی پوشان کشورمان با لباس سفید رنگ به مصاف قرمزپوشان تاجیکستان می رود.

ملی پوشان کشورمان درآخرین دیدار خود که روز پنجشنبه 25 اسفندماه ساعت 12 به وقت محلی و ساعت 10:30 به وقت تهران برگزار می شود، با لباس سفید به مصاف قرمزپوشان قرقیزستان می روند.
لازم به توضیح است، شکوفه مهینی، مدیر تیم و زهرا فراهانی، مدیر رسانه ای تیم ملی فوتبال زیر 17 سال دختران در این جلسه حضور داشتند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز