خبرگزاری کار ایران

مهینی: تمرینات در شرایط خوبی زیر نظر کادر فنی دنبال می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۳۲۸۸

مدیر تیم ملی فوتبال زیر 17 سال دختران معتقد است بازیکنان در بهترین شرایط ممکن تمرینات خود را پشت سر می گذارند.

به گزارش ایلنا، شکوفه مهینی، مدیر تیم ملی فوتبال نوجوانان دختران در خصوص برگزاری اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال گفت: این اردو از روز شنبه اول بهمن ماه در مرکز ملی فوتبال آغاز شد. کادر فنی 28 بازیکن را به این اردو دعوت کرد تا با شناخت بیشتر و زیر نظر گرفتن عملکرد بازیکنان، آنها را برای مسابقات مرحله اول قهرمانی آسیا زیر 17 سال دختران آماده کند.

وی در ادامه درباره شرایط برگزاری اردو گفت: طبق خواسته کادر فنی از امکانات بخش های مختلف مجموعه از جمله پک و زمین چمن طبیعی در دو نوبت تمرینات صبح و بعد از ظهر استفاده می کنیم. تمرینات در شرایط خوبی زیر نظر کادر فنی دنبال می شود و بازیکنان هم انگیزه زیادی دارند تا با آمادگی مناسب وارد رقابت های مرحله مقدماتی آسیا در اردن شوند. جا دارد از مسئولین فدراسیون و در راس آن مهدی تاج، رئیس فدراسیون و کمیته بانوان بابت توجه و حمایت ویژه ای که به فوتبال پایه بانوان دارد، تشکر کنم.

مدیر تیم ملی نوجوانان در پایان اظهار داشت: اردوی بعدی ما  21 تا 27 بهمن ماه در مرکز ملی فوتبال برگزار می شود. امیدواریم با حفظ تمرکز در این مقطع حساس و زمان کوتاه باقیمانده بتوانیم بازیکنان را برای رقابت های مرحله مقدماتی قهرمانی زیر 17 سال دختران به آمادگی مطلوبی برسانیم تا نتایج شایسته ای در این رقابت ها کسب کنیم.

لازم به توضیح است، تیم ملی زیر 17 سال دختران کشورمان در گروه H با تیم های نپال و اردن همگروه است و  مرحله اول این مسابقات از 2 تا 10 اردیبهشت ماه سال 1402 به میزبانی اردن برگزار می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز