خبرگزاری کار ایران

بازدید سحرگاهی شهردار تهران از برخی نواحی شهر

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۸۹۵۰

شهردار پایتخت سحرگاه امروز با حضور در مناطق مختلف شهر، از نزدیک روند خدمات رسانی و مشکلات احتمالی را بررسی و دستورات لازم به منظور به بهبود خدمات دهی به شهروندان را صادر کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت شهر علیرضا زاکانی شهردار تهران بامداد امروز -شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱- به صورت سرزده از اماکن و فرآیندهای خدمات‌دهی شهرداری تهران در مناطق مختلف بازدید کرد.

این بازدید از مرکز شبانه‌روزی معاینه فنی پارکینگ بیهقی در منطقه۶ آغاز شد. 

شهردار تهران در جریان این بازدید ضمن گفت‌وگو با پرسنل و سرپرست شیفت بامدادی این مرکز در جریان مراحل خدمات‌رسانی قرار گرفت.

زاکانی سپس به ناحیه۲ منطقه۵ رفت و از یکی از محلات آسیب‌پذیر این منطقه بازدید کرد و به منظور بهبود کیفیت خدمات‌رسانی شهری دستورات لازم را صادر کرد.

شهردار تهران در ادامه به پایانه غرب رفت و از خوابگاه رانندگان این پایانه بازدید و با پرسنل گفت‌وگو کرد.

در ادامه این بازدید میدانی، زاکانی از ایستگاه‌های بی‌آرتی حدفاصل میدان انقلاب تا فردوسی بازدید کرد.

شهردار تهران همچنین برای بررسی وضعیت معتادان متجاهر و شرایط این منطقه به لحاظ آسیب‌های اجتماعی به میدان شوش رفت. 

آخرین مرحله از بازدید میدانی شهردار تهران حضور در بزرگراه آزادگان و بررسی وضعیت نگهداشت زیرساخت‌ها و کفپوش آسفالت این بزرگراه بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز