خبرگزاری کار ایران

مدیر کل میرات فرهنگی و گردشگری لرستان ؛

بازارچه‌های صنایع‌دستی در شهرهای استان ایجاد می شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۸۷۲۸

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت : بازارچه‌های صنایع‌دستی در ورودی شهرهای این استان همزمان با ایام نوروز بر پا می شود .

به گزارش ایلنا ، عطا حسن پور در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: به منظور ترویج، معرفی و توسعه صنایع‌دستی، نوروز ۱۴۰۲ اقدام به برپایی بازارچه صنایع‌دستی در ورودی همه شهرستان‌های استان خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه ایام نوروز فرصت بسیار خوبی‌است تا هنرمندان صنایع‌دستی، تولیدات خود را به گردشگران و مسافران ارائه کنند، افزود: امیدواریم نوروز پیش رو شاهد رونق بازارهای صنایع‌دستی در شهرهای مختلف استان باشیم که این مهم رونق اقتصادی و اشتغال را نیز به دنبال خواهد داشت.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان، استان لرستان را آماده استقبال از مسافران نوروزی دانست و بیان کرد: با همکاری و تعامل همه دستگاه‌های اجرایی استان برنامه‌های خوبی برای مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.

حسن پور با اشاره به دارا بودن جاذبه‌های تاریخی و طبیعی فراوان و همچنین آب و هوای مطلوب فصل بهار در استان، اظهار داشت: پیش بینی می‌شود لرستان نوروز پیش رو یکی از مقاصد اصلی مسافران و گردشگران باشد که در این راستا آمادگی لازم نیز وجود دارد.

وی تصریح کرد: در سطح استان ۱۳ موزه باستان‌شناسی و مردم شناسی و همچنین موزه‌های تخصصی محیط‌زیست و آموزش و پرورش و ۱۲ بازارچه صنایع‌دستی، نوروز پیش رو آماده خدمات‌رسانی به مسافران خواهند بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز