خبرگزاری کار ایران

وهن آباد پایان کار قاچاقچی مواد مخدر

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۸۶۳۵

فرمانده انتظامی استان از عملیات بزرگ پلیس و توقیف 3 دستگاه خودرو و کشف 415 کیلوگرم تریاک جاده وهن آباد منتهی به شهریار خبر داد.

 

 

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سردار"کیوان ظهیری" با اعلام این خبر، اظهار داشت: با انجام اقدام اطلاعاتی بر روی عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران اخباری از انتقال یک محموله بزرگ مواد مخدر به شهریار به دست آورده و بررسی آن را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد، قاچاقچی مواد مخدر اهل و ساکن زاهدان با همدستی فرد دیگری در امر تهیه و توزیع مواد مخدر به صورت گسترده فعالیت داشته و محموله سنگین مواد مخدر را از استان های شرقی کشور تهیه و با استفاده از خودروهای سواری سبک و با پوشش پلاک های جعلی قصد انتقال محموله مواد مخدر به حوزه غرب استان تهران را دارند که تیم های عملیاتی پلیس در این زمینه فعال شدند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران تصریح کرد: با تشدید و گسترش اقدامات اطلاعاتی معلوم شد محموله سنگین موادمخدر در داخل یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 بارگیری شده و به سمت حوزه غرب استان تهران حرکت داده شده است.

سردار ظهیری بیان داشت: با به دست آمدن اطلاعات فوق و تجمیع داده های اطلاعاتی، 2 تیم از ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با پایش جاده ای و کنترل محورهای مواصلاتی منتهی به حوزه غرب استان تهران با هماهنگی مقام قضائی، 3 دستگاه خودروی حامل مواد مخدر در جاده وهن آباد منتهی به شهرستان شهریار توقیف شدند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: در  بازرسی از خودروی سواری پژو405 ،42 بسته مواد مخدر از نوع تریاک به وزن 415 کیلو و100گرم از روی صندلی و صندوق عقب خودرو کشف شد.

 به گفته سردار ظهیری در این عملیات پلیس  3 دستگاه خودرو توقیف و  3 قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و تحویل مرجع قضائی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز