خبرگزاری کار ایران

نقش محوری کمیته نظارت و ارزیابی عملکرد ستاد نوروزی کیش

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۸۵۸۲

عضو کمیته نظارت و ارزیابی عملکرد ستاد نوروزی 1402، "شناسایی نقاط قوت و ضعف، ارزیابی عملکرد کمیته های چندگانه و رسیدگی به شکایات" را سه محور اصلی فعالیت های این کمیته برشمرد.

به گزارش ایلنا؛ فریدون رضایی عضو کمیته نظارت و ارزیابی عملکرد ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی، صبح پنجشنبه 18 اسفند با حضور در برنامه زنده صبحگاهی "کیشانه" با اجرای فرهاد فرهادی "مجری و تهیه کننده" صدا و سیمای مرکز کیش؛ بر نقش محوری و راهبری این کمیته در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: بر اساس آمارهای ارائه شده از سوی ایرلاین ها پیش بینی می شود نوروز امسال میزبان شمار زیادی از گردشگران داخلی در جزیره کیش باشیم.

فریدون رضایی در ادامه سخنان خود ضمن اشاره بر اقدامات انجام شده در حوزه نظارت و بازرسی، اظهار داشت: با تدابیر اتخاذ شده و برنامه های مدون در تلاش هستیم خدمات شایسته ای به مهمانان نوروزی ارائه دهیم.

رضایی با بیان این که کمیته ارزیابی و عملکرد سه نقش مهم و اصلی را در ستاد نوروزی بر عهده دارد، گفت: قبل از آغاز فعالیت ستاد نوروزی؛ با ارزیابی و بررسی نقاط قوت و ضعف سال های گذشته این مهم در قالب دفترچه ای در اختیار کمیته های چندگانه ستاد نوروزی قرار می گیرد.

وی، ارزیابی برنامه ها و فعالیت کمیته های ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی را از دیگر وظایف کمیته نظارت و ارزیابی عملکرد این ستاد برشمرد و گفت: با رصد فعالیت ها در ایام نوروز؛ عملکرد کمیته های چندگانه ستاد مورد ارزیابی قرار می گیرد.

عضو کمیته نظارت و ارزیابی عملکرد ستاد نوروزی، شماره تلفن سه رقمی 124 را به عنوان سامانه پاسخگویی و رسیدگی به شکایات کیشوندان و مهمانان نوروزی معرفی کرد و افزود: گردشگران با مراجعه به سایت و 124.kish.ir  نیز می توانند به صورت شبانه نوروزی از خدمات ارائه شده توسط این سامانه بهره مند شوند.

فریدون رضایی در تکمیل سخنان خود، خاطر نشان کرد: گردشگران با ثبت درخواست ها، پیشنهادات و شکایات خود در سامانه یاد شده و دریافت کد رهگیری می توانند درخواست های خود را پیگیری کنند و از نتایج آن مطلع شوند.

رضایی، تاکید کرد: درخواست های ارسالی از طریق بازرسی به مراکز مربوطه اعم از هتل ها، رستوران ها و ناظران ارسال می شود و بر اساس آن نظارت های فراگیر بر نحوه پاسخگویی به درخواست های مردمی در دستور کار قرار می گیرد.

وی عرضه کالاهای خارج از نرخ های مصوب را تخلف عنوان کرد و از برخورد قانونی با متخلفان خبر داد و اظهار داشت: با استفاده از ظرفیت مردمی و تشکیل تیم های نامحسوس در کیش با همکاری مدیریت بازرگارنی و نظارت گردشگری سازمان نظارت های فراگیر بر نرخ کالاها با جدیت تمام دنبال می شود.

به گفته رضایی تیم های نا محسوس در سطح شهر با نظارت بر نرخ کالاها؛ گزارش های روزانه خود را به این کمیته اعلام می کنند.

لازم به ذکر است، بر اساس جدول زمان بندی شده؛ روسای کمیته های ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی 1402 جهت ارائه برنامه ها و اقدامات انجام شده در راستای میزبانی شایسته از مهمانان نوروزی در برنامه زنده صبحگاهی "کیشانه" شرکت می کنند.

همچنین از روز سه شنبه نهم اسفند تا کنون از کمیته های 13 گانه ستاد نوروزی تعداد 9 کمیته برای ارائه برنامه ها و اقدامات انجام شده در این گفتگوی خبری زنده در صدا و سیمای مرکز کیش حضور یافتند. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز