خبرگزاری کار ایران

کاروان خانواده بزرگ ذوب آهن اصفهان در مسیر سرزمین نور

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۸۲۱۷

کاروان راهیان نور متشکل از ۲۵۰ نفر از همکاران ذوب آهنی و خانواده هایشان به همراه مسئولین و فرماندهان حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان، دوشنبه ۱۵ اسفند ماه با بدرقه جمعی از مسئولین شرکت، عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شد.

این برنامه که به همت بسیج شرکت و با همکاری مدیریت های روابط عمومی و خدمات و امور رفاهی برگزار می شود، همکاران ذوب آهنی پس از زیارت مزار شهدای گمنام  شرکت در قالب پنج اتوبوس برای بازدید از آبادان، خرمشهر، هویزه، دهلاویه، مناطق عملیاتی کربلای ۴و۵ در منطقه خرمشهر و شلمچه، عملیات والفجر ۸ و آزاد سازی فاو، راهی این مناطق شدند.

سرهنگ علیرضا فرهمند فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان ذوب آهن در آیین بدرقه این کاروان گفت: در طول این مسافرت معنوی، راویان به خاطره گویی از دوران دفاع مقدس و شهدا گرانقدر خواهند پرداخت و در شب نیمه شعبان سالروز ولادت با سعادت منجی عالم بشریت نیز جشن با شکوهی برگزار خواهد شد.

 وی افزود: این برنامه همچون سال های گذشته به منظور تجدید بیعت همکاران ذوب آهنی وخانواده هایشان با آرمان های امام(ره) و شهدا، میثاق با مقام معظم رهبری و همچنین آشنایی نسل جوان با فرهنگ جبهه و شهادت صورت می گیرد و به مدت ۵ روز به طول خواهد انجامید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز