خبرگزاری کار ایران

پذیرش دانشجوی بین‌المللی در ۱۵ مرکز آموزش علمی کاربردی از سال آینده

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۸۰۸۲

مشاور رئیس و مدیرکل دفتر همکاری‌های علمی بین المللی دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: در سال آینده ۱۵ مرکز آموزش علمی کاربردی در کشور دانشجوی بین المللی پذیرش می‌کنند.

به گزارش ایلنا، محمدحسین موسی زاده مشاور رئیس و مدیرکل دفتر همکاری‌های علمی بین المللی دانشگاه علمی کاربردی در دیدار با مدیرعامل صنایع چوب و کاغذ مازندران به بیان اهداف دانشگاه در حوزه بین الملل پرداخت و گفت: دانشگاه جامع علمی کاربردی طی دو سال گذشته به طور جدی وارد عرصه پذیرش دانشجوی بین المللی شده است و در سال آتی ۱۵ مرکز آموزش علمی کاربردی در کشور دانشجوی بین المللی پذیرش می‌کنند. 

موسی زاده در دیدار با نیک نژاد مدیرعامل صنایع چوب و کاغذ مازندران با اشاره به اینکه استان مازندران از ظرفیت‌های بسیار خوب آموزشی برخوردار است، افزود: نگاه دانشگاه معطوف به راهکارهای عملی است تا امکان استفاده از بسترهای موجود برای جذب و پذیرش دانشجویان بین المللی و تبادلات علمی و تکنولوژی فراهم شود. 

همچنین در این دیدار مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران نیز به معرفی شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران پرداخت و آن را یکی ظرفیت‌های خوب شمال کشور برشمرد و گفت: این شرکت از حیث تکنولوژی جزو ۵ کشور برتر کاغذسازی در دنیاست و از فضا و امکانات مناسبی در سطح بین المللی برخوردار است. 

وی بیان کرد: برای سال آتی در زنجیره سلولزی در شرکت صنایع چوب و کاغذ به عنوان یک صنعت پایین دستی کامل می‌شود. در بحث انتقال دانش فنی و تجارب بدست آمده، کسب دانش فنی جدید و بروز و جذب دانشجوی بین المللی آمادگی همکاری کامل با دانشگاه جامع علمی کاربردی را داریم. 

در ادامه این دیدار رضا لحمیان سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان مازندران خاطرنشان کرد: مرکز آموزش علمی کاربردی صنایع چوب و کاغذ مازندران یکی از مراکز خوب استان مازندران است که از ظرفیت‌های توسعه‌ای برخوردار است. 

وی افزود: با توجه به ظرفیت، امکانات و حمایت‌های مدیرعامل و اعضای هیات مدیره مرکز آموزش علمی کاربردی صنایع چوب و کاغذ مازندران می‌تواند در برگزاری دوره‌های آموزشی مقطع دار و کوتاه مدت بین المللی نقش ویژه‌ای داشته باشد. 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان مازندران، مشاور رئیس و مدیرکل دفتر همکاری‌های علمی بین المللی دانشگاه جامع علمی کاربردی در ادامه سفر خود به استان مازندران از مراکز آموزش علمی کاربردی سرای کیفیت اندیشان نوآور بابل، فولادین ذوب آمل و مرکز نوآوری لاوین بازدید کرد. 

لازم به ذکر است؛ در این بازدید با توجه به سابقه مرکز آموزش علمی کاربردی سرای کیفیت اندیشان نوآور بابل در برگزاری مسابقات کشتی، راهکارهای برگزاری دوره‌های بین المللی به خصوص در رشته‌های ورزشی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز