خبرگزاری کار ایران

حقیقت:

کفشگری تحت عمل جراحی قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۸۰۱

پزشکان از جراحی انجام شده روی دست مهرداد کفشگری رضایت کامل داشتند و او جدا از این آسیب دیدگی ناراحت‌کننده، شرایط خوبی دارد.

مهرداد کفشگری صبح امروز پس از پشت سر گذاشتن یک جراحی ۹۰ دقیقه‌ای در بخش مراقبت‌های پس از جراحی بیمارستان آتیه بستری شد.

به گزارش ایلنا، دکتر حقیقت با اعلام این مطلب افزود: پزشکان از جراحی انجام شده روی دست مهرداد کفشگری رضایت کامل داشتند و او جدا از این آسیب دیدگی ناراحت‌کننده شرایط خوبی دارد.

پزشک جراح اعلام کرد که وی فردا از بیمارستان ترخیص خواهد شد و بطور طبیعی چند روزی را کاملاً استراحت خواهد کرد تا بعد کارهای فیزیوتراپی و حتی تمریناتی مثل کار روی دوچرخه را آغاز می‌کنیم.

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: پین‌های بسته شده روی دست کفشگری یکسال دیگر برداشته خواهد شد و هیچ مشکلی برای تمرینات و بازی او ایجاد نمی‌کند و به تسریع بهبودی کمک خواهد کرد.

وی همچنین درباره آخرین وضعیت امید عالیشاه گفت: درباره او نگرانی وجود ندارد. تنها دغدغه ما این است که بعد از بهبودی کامل و ترمیم قطعی بافت آسیب‌دیده وی را وارد فشار تمرینات کنیم. از آنجا که آسیب دیدگی دوم او در محل خیلی روی داد، دوره درمان کمی طولانی‌تر شد. MRI انجام شده در هفته گذشته هم ما را به این جمع‌بندی رساند که زمان بازگشت او به تمرینات را حداقل تا پس از بازی با فولاد به تعویق بیاندازیم. البته او در این مدت تمرینات آماده‌سازی را زیر نظر کادر پزشکی و بدنساز دنبال می کند.

حقیقت زمان بازگشت کفشگری به میادین را هم براساس پیشرفت درمان وی اعلام کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز