خبرگزاری کار ایران

رضاوند: میرزایی باعث شد برنده بازی باشیم/ کارشناسان داوری در حق استقلال کم لطفی می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۷۹۱۱

بازیکن تیم فوتبال استقلال نظرات کارشناسان داوری درباره بازی استقلال را نقد کرد و از آنها گلایه کرد : «نمی‌خواهند ببینند.»

به گزارش ایلنا،‌ آرش رضاوند بعد از پیروزی استقلال مقابل گل‌گهر سیرجان در هفته بیست و دوم لیگ برتر اظهار داشت:  فکر کنم تیم ما یک بازی خیلی خوبی در نیمه اول و دوم انجام داد. به نظرم روی اتفاق ما گل خوردیم. همه بازی را دیدند و لذت بردند. همه دیدند تا دقیقه  95 جنگیدیم و خدارا شکر توانستیم برنده بازی باشیم. 

وی درباره نقش هواداران در پیروزی استقلال افزود:‌ قطعاً خیلی، خیلی نقش دارند و این برد را آنها برای ما آوردند چون تا دقیقه 90 ما را تشویق کردند و به ما انگیزه دادند. حتی وقتی که عقب بودیم یا وقتی که بازی مساوی شد با شور و هیجانی که دادند باعث شدند ما گل دوم هم بزنیم. بودن آنها خیلی نعمت است از نبود آنها در این دو سال خیلی صدمه دیدیم. 

بازیکن تیم فوتبال استقلال درباره رضا میرزایی گفت: رضا میرزایی یک فوتبالیست خوب و قابلی است امروز هم توانایی خودش را نشان داد و امیدواریم این روند را ادامه بدهد. به قول معروف بازی را برای ما در آورد. 

رضاوند در مورد اتفاقات حاشیه‌ای انتهای مسابقه گفت: سر آن صحنه، قطعاً پنالتی بود و فیلم بازی را هم دیدم. بعضی کارشناسان داوری در حق استقلال کم لطفی می‌کنند. بازی با نساجی دفاع حریف پای خودش را بالا آورده آنوقت کارشناس می‌گوید تمارش مهدی قایدی. اصلاً هیچ کاری ندارد می‌خواهید نگاه نکنید، نبینید، اما گفتن تمارض زشت است.نباید این حرف را بزنید. پای راست حسینی به پشت پای رضا میرزایی خورده است. شما بروید فیلم بازی را تماشا  کنید صد در صد پنالتی بود. اما باز هم یکی دو کارشناس حرف دیگری می‌زنند و در حق استقلال کم لطفی می‌کنند. امیدوارم کارشناسان کمی بیشتر دقت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز