خبرگزاری کار ایران

رضاوند: مصدومیت‌ها باعث شد از صدر جدول دور شویم/ با آمپول بازی می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۴۸۷۰

هافبک استقلال در خصوص فاصله 5 امتیازی این تیم با صدر جدول خاطر نشان کرد: تیم ما هفته به هفته پیش می‌رود.

آرش رضاوند هافبک استقلال در گفت و گو با ایلنا در مورد برتری این تیم مقابل ملوان در لیگ برتر اظهار داشت: بازی خیلی خوبی مقابل ملوان داشتیم و توانستیم با کمک هواداران 3 امتیاز را کسب کنیم.

وی ادامه داد: در 2-3 بازی که خیلی مصدوم داشتیم مقداری از جدول دور شدیم. بازیکنان زیادی مصدوم شدند و دست مربی در آن مقطع خالی بود. خدا را شکر کم کم بازیکنان بازمی‌کردند و امیدوارم با حضور آنها همین روند را ادامه دهیم. دست مربی‌مان هم خالی بود و برخی بازیکنانی مثل من، به طور کامل بهبود نیافته‌ایم.

رضاوند در خصوص اینکه در صحنه‌ای از بازی با ملوان هم مصدوم شد، تصریح کرد: وضعیت پای من صددرصد نشده است با آمپول بازی می‌کنم و امیدوارم در هفته آینده بهتر شوم.

هافبک استقلال در خصوص فاصله 5 امتیازی این تیم با صدر جدول خاطر نشان کرد: تیم ما هفته به هفته پیش می رود. وظیفه ما این است که تا آخرین لحظه تلاش کنیم. تا آخر فصل هنوز خیلی بازی مانده است و تلاش می‌کنیم این امتیازات را به دست بیاوریم. با یک برد یا باخت شرایط تیم ها در جدول تغییر می کند.

وی درباره جدایی سیاوش یزدانی از جمع آبی‌پوشان بیان داشت: نمی‌توانم به مسائل فنی وارد شوم اما سیاوش یزدانی برای تیم زحمت کشیده است. خودم شاهد بودم که سیاوش یزدانی در این چند بازی با مصدومیت بازی می‌کرد.

رضاوند در پایان گفت: تیم ما در این چند هفته بدشانسی آورده است و به نظر من مصدوم‌های پرتعداد تیم باعث این اتفاقات شد. چند بازیکن اصلی تیم ما مصدوم شدند و این روی روند کار ما تاثیرگذار بود. مطمئن هستم در ادامه رقابت‌های لیگ به شرایط ایده ال باز خواهیم گشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز