خبرگزاری کار ایران

معرفی انتشارات گیلنا و سامان مطلبی

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۷۶۸۵

سامان مطلبی از برجسته ترین اساتید کنکور کشور میباشد که در حال حاضر در انتشارات گیلنا و برنامه اوج یادگیری مشغول به تدریس هستند

انتشارات گیلنا

درس خواندن از روی منابع نامناسب برای کنکور، درواقع وقت تلف کردن است. هرسال داوطلبان زیادی پس از اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری بسیار ناراحت هستند که خیلی زحمت کشیدند و درس خواندند اما نتوانستند در رشته دلخواهشان قبول شوند. یک سال زحمت و تلاش ولی بدون نتیجه...

به نظر شما اشتباه کارشان کجا بوده؟ چه‌کاری باید می‌کردند که نکردند؟ چه مباحثی را باید می‌خواندند؟ برای دانستن جواب این سؤال باید مشاور یا طراح سؤال کنکور باشیم، اما این‌که امکان ندارد. راه دیگر این است که از منابع کمک‌درسی و نمونه تست‌هایی استفاده کنیم که بر اساس تجربه کارشناسان کنکور و از روی تست‌های سال‌های قبل طراحی شدند.

چطور می‌توانیم منابع مناسب را انتخاب کنیم؟

از بین صدها منبع مختلف که برای داوطلبان کنکور طراحی‌شده، چطور باید منابع مناسب را پیدا کنیم. یک‌راه شاید مطالعه همه آن‌ها باشد که با توجه به زمان کم هر داوطلب عملاً شدنی نیست. راه دیگر پرسیدن از کسانی است که در سال‌های قبل رتبه خوبی در کنکور سراسری کسب کردند؛ اما چطور آن‌ها را پیدا کنیم و این سؤال را بپرسیم؟

رتبه برترهای کنکور معمولاً پس از اعلام نتایج، با خبرنگاران مصاحبه می‌کنند و از رمز و راز موفقیت خود حرف می‌زنند. پس خواندن یا شنیدن مصاحبه رتبه برترها سرنخ‌های مهمی در مورد روش موفقیت در آزمون سراسری به ما می‌دهند.

منابع مورداستفاده رتبه برترهای کنکور چه ویژگی‌هایی داشتند؟

این منابع مطابق با آخرین تغییرات آزمون سراسری و طبق مباحث مهم کتاب تدوین شدند. در این منابع به تمام نکات کلیدی که ممکن است در کنکور از آن‌ها سؤال طرح شود پرداخته می‌شود. حتی از کنار تصاویر و نکات ریز هم به‌راحتی عبور نمی‌کنند. منابع مناسب در کنار مطالب آموزشی، تست‌های متناسب با هر مبحث را هم دارند تا داوطلب بتواند پس از مطالعه هر بخش، تست‌های همان بخش را هم پاسخ دهد تا متوجه شود چقدر مطالب را یاد گرفته است.

توانایی و تخصص و تجربه اساتیدی که این منابع را تهیه می‌کنند هم بسیار مهم است. اساتید باتجربه به‌خوبی با مهم‌ترین مباحث کتاب‌های درسی که برای طراحان سؤال جالب هستند، آشنایی دارند.

روش مطالعه کتاب‌ها و منابع هم در یادگیری داوطلب تأثیرگذار است.

انتشارات گیلنا ازجمله مؤسساتی است که داوطلبان سال‌های گذشته رضایت خوبی از محصولات آن داشتند. در سایت انتشارات گیلنا تعدادی از نظرات این داوطلبان وجود دارد که اگر تمایل داشتید می‌توانید مراجعه کنید و بخوانید.

معرفی انتشارات گیلنا و سامان مطلبی

اوج یادگیری چه محصولاتی دارد؟

این انتشارت مجموعه متنوعی از محصولات مناسب برای داوطلبان کنکور را فراهم کرده است. یکی از این محصولات، پکیج‌های متعددی از درس‌های سه پایه تحصیلی دهم، یازدهم و دوازدهم متوسطه در سه گروه آزمایشی انسانی، تجربی و ریاضی است. این پکیج‌ها شامل تدریس تمام بخش‌ها، بیان نکات کنکوری و نمونه تست‌های هر مبحث، آموزش جامع تستی و تکنیک‌های سریع تست زدن است.

این پکیج‌ها با توجه به آخرین تغییرات کنکور هرسال بازنگری می‌شوند.

در کنار این پکیج‌ها، انتشارات گیلنا اقدام به طراحی اپلیکیشن اوج یادگیری کرده است که هم امکان تماشای نمونه تدریس اساتید را برای داوطلبان فراهم کرده است و هم برای خرید آسان محصولات مجموعه، بسیار کاربردی است. نحوه دانلود و نصب این اپلیکیشن در سایت کنکور آسان است به‌خوبی توضیح داده‌ شده است.

اوج یادگیری مجموعه فیلم‌های آموزشی متناسب با سطح علمی داوطلب تدارک دیده است که همه افراد با سطح علمی ضعیف یا قوی می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. این فیلم‌ها کیفیت صوتی و تصویری بالایی دارند و مجوزهای لازم را از سازمان‌های مرتبط دریافت کردند.

انتشارات گیلنا برای تمام داوطلبانی که در این مجموعه ثبت‌نام کنند، خدمات مشاوره رایگانی را در نظر گرفته است. برای اطلاع از نحوه استفاده از این مشاوره رایگان می‌توانید به سایت موسسه مراجعه کنید.

همچنین اوج یادگیری آزمون‌های آنلاینی را تدارک دیده است که به داوطلبان فرصت سنجش و مقایسه خود را با رقبا بدهد.

کسانی که منابع آموزشی را تهیه می‌کنند، اگر نیاز به برنامه درسی مرتبط برای مطالعه آن‌ها داشته باشند، مشاوران موسسه این برنامه را متناسب با ویژگی‌های شخصی هر داوطلب در اختیار او قرار می‌دهند.

فیلم‌های آموزشی مجموعه همیشه در اختیار شماست و می‌توانید با توجه به برنامه روزانه خود، هر درس را چند بار مرور کنید و نگران کمبود وقت یا اتمام زمان کلاس نباشید.

معرفی انتشارات گیلنا و سامان مطلبی

اساتید انتشارات گیلنا

شاید نام اکثر این اساتید برای شما آشنا باشد و یا نحوه تدریسشان را در برنامه تلویزیونی اوج یادگیری شبکه دو و یا زنگ پنجم شبکه پنج دیده باشید.

استاد حسین احمدی، مهندس امیر مسعودی، مهندس عارف ربیعیان، مهندس سامان مطلبی، دکتر شیخی و دکتر پازوکی تعدادی از این اساتید هستند.

شما می‌توانید در سایت کنکور آسان است و انتشارات گیلنا، رزومه و نحوه تدریس این اساتید را ببینید. تجربه فراوان این اساتید، جزوات آن‌ها را برای داوطلبان بسیار کاربردی کرده است.

در کنار تدریس اصولی، مشاوران مجموعه روش‌های درس خواندن و مطالعه صحیح را هم به داوطلب یاد می‌دهند و برای حل مشکلات درسی و نقاط ضعفش به او کمک می‌کنند. تکنیک‌های تست زدن در هر درس متفاوت با درس دیگر است و اساتید مجموعه این تکنیک‌ها را هم در کنار مباحث درسی آموزش می‌دهند.

انتشارات گیلنا در مسیر آماده شدن برای کنکور، داوطلب را تنها نمی‌گذارند و از او پشتیبانی می‌کنند.

برای تهیه منابع کمک‌آموزشی انتشارات گیلنا باید به کجا مراجعه کنیم؟

برای خرید این پکیج‌ها نیازی نیست مراجعه حضوری داشته باشید. شما ساکن هر نقطه از کشور که باشید می‌توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی انتشارات گیلنا و موسسه کنکور آسان است این منابع را خریداری کنید.

در سایت اطلاعات کاملی در مورد بخش‌هایی که در پکیج تدریس شده است و تعداد لوح‌های فشرده هر درس و همچنین اساتیدی که هر درس را تدریس می‌کنند نظیر سامان مطلبی آمده است. برای اطلاع از هزینه هر پکیج نیازی نیست باکسی تماس بگیرید و قیمت را بپرسید. قیمت‌ها به تفکیک هر بسته و مبحث در سایت درج شده است. شما هم می‌توانید با توجه به بودجه خود هرکدام را که خواستید تهیه کنید.

این پکیج‌ها با ارسال رایگان به آدرس شما در سراسر کشور فرستاده می‌شوند و ضمانت اصل بودن کالا را هم دارا هستند.

خرید آنلاین محصولات اغلب شامل تخفیف می‌شود. برای اینکه از این تخفیف‌ها و مشاوره رایگان استفاده کنید سری به نشانی سایت انتشارات گیلنا https://gilnacenter.com بزنید و یا با شماره 02166552600 تماس بگیرید. شاید در سال آینده شما هم جزو رتبه برترهای کنکور باشید و مصاحبه شما هم در مورد منابع مطالعاتی‌تان منتشر شود.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز