خبرگزاری کار ایران

امیدیان: به قول قلعه نویی شانس نیاز است

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۷۴۱۲

مربی پیکان می‌گوید تیمش در بازی با ذوب‌آهن دچار بدشانسی شده است.

به گزارش ایلنا، جلال امیدیان در نشست خبری پس از دیدار پیکان و ذوب‌آهن عنوان کرد: بازی بسیار سنگین و درگیرانه‌ای بود. در نیمه اول بخاطر یک سری مصدومیت‌ها تغییر سیستم داشتیم و مجبور شدیم به شکل متفاوتی نسبت به همیشه کار کنیم، اما بین نیمه نیز دوباره به سیستم خودمان برگشتیم.

او ادامه داد: نمی‌شود گفت دو نیمه متفاوت داشتیم چراکه یک سری بازیکنان ما از مصدومیت برگشته بودند ولی در ادامه بهتر شدند. به نظرم در نیمه دوم با تغییر سیستم آقای حسینی، بازی برای ما بود. در این مسابقه، هر دو دروازه‌بان تعیین کننده ظاهر شدند و یک سیو خوب را رشید داشت و یک سوپر سیو را فرعباسی به نمایش گذاشت.

مربی پیکان با بیان اینکه بازی سختی بود، عنوان کرد: زمین مسابقه سنگین است و بازی درگیرانه می‌شود. یک مواقع اوت‌های زیاد ذوب‌آهن از همه جای زمین ما را اذیت کرد و بازیکنان ما اوت‌های زیادی به حریف دادند. همین مسئله، تیم را خود به خود عقب برد و طول می‌کشد تا دوباره حمله کنید و ریتم مسابقه از دستتان می‌رود. مسابقه مشکلی بود ولی امیدوار هستیم بچه‌های ما در ادامه فصل بهتر کار کنند.

امیدیان یادآور شد: هیچ مسابقه راحتی در لیگ برتر وجود ندارد. تمام تیم‌ها در حال جنگیدن هستند و دفاع کردن را یاد گرفته‌اند. می‌گفتند تیم ما از دفاعی خوب است، اما تیم ما از نظر فوتبالی خیلی خوب کار می‌کند. مسابقه هفته قبل را واگذار کردیم ولی نمایش خوبی ارائه دادیم. دفاع تیمی پیکان در ایران بهترین است ولی از نظر فوتبالی نیز موفق کار می‌کند و در نیمه دوم دیدار با ذوب‌آهن نیز خوب بودیم.

او اضافه کرد: من با آقای قلعه‌نویی کار کردم و به قول ایشان یک سری از بازی‌ها نیز در آخر، شانس تعیین کننده است و نیاز دارید تا پس از یکی، دو سانتر توپ به گل برود و نتایج لازم رقم بخورد. با این وجود، ما به این بازیکنان و جوانان پیکان امیدوار هستیم. خیلی سخت است با تیم مشکل و کم هزینه کار کنید ولی مجتبی حسینی در ذوب‌آهن نیز چنین کاری انجام داد و یک سری عناوین این تیم با ردپای او بود و در تیم پیکان نیز همین اتفاق در حال افتادن است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز