خبرگزاری کار ایران

خرید شلوار زنانه

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۷۳۱۴

از گذشته تا کنون، پوشاک یکی از مهم ترین نیاز‌های بشر شمرده می‌شود. زیرا انسان با استفاده از این محصولات خود را از گرما و سرمای شدید در امان نگه می‌دارد. و همچنین هر کدام از مدل‌های مختلف آن زیبایی خاصی را برای استایل شما به وجود خواهد‌آورد. از طرفی امروزه تنوع این محصولات به سبب نیاز‌های مختلف بسیار گسترش یافته‌است. زیرا افراد مختلف با توجه به نوع مناسبت‌ها، قرار‌ها، مجالس، اماکن و حتی نوع تفریحشان لباس‌های خاص و مختلفی را استفاده می‌نمایند. و از آنجایی که بانوان در انتخاب لباس کمی سخت پسند تر هستند، با این همه تنوع ممکن است هنگام خرید لباس زنانه دچار سردرگمی شوند. پس برای اینکه بتوان یک خرید راحت و سریع را تجربه نمود ابتدا باید شناخت کافی نسبت به هر یک از انواع البسه و نوع کاربری آن‌ها در موقعیت های مختلف پیدا نمود. از این رو در این مطالب قصد داریم تا مدل‌های مختلف برای خرید شلوار زنانه را بررسی نماییم.

در گذشته شلوار‌های زنانه تنها در چند مدل و رنگ محدود تولید و به بازار عرضه می‌شدند. اما امروزه مدل‌های متنوع و رنگارنگی در این زمینه وجود دارد. که هر کدام از آن ها جذابیت فوق العاده ای را برای استایل شما ایجاد می‌نماید.

انواع شلوار زنانه

اگر قصد خرید شلوار زنانه برای خود و یا اطرافیان را دارید، بهتر است بدانید این محصولات از نظر جنس پارچه و مدل طراحی دارای انواع مختلفی می‌باشند. که هر کدام از آن‌ها تنها مختص یک استایل خاص می‌باشد. برای مثال شلوار‌های پارچه ای راسته در استایل‌های کژوال و اسپرت هیچ جایگاهی ندارند. و یا بالعکس، شلوار‌های جین بهترین مدل برای استفاده از استایل‌های اسپرت می‌باشند.

برای آشنایی بیشتر با انواع شلوار زنانه از نظر مدل و سبک دوخت، در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

خرید شلوار زنانه

  • شلوار های بگ

از نمونه شلوار‌های ترند امروزی که بسیار پرطرفدار هستند، شلوار‌های بگ و نیم بگ می‌باشند. که طراحی آن‌ها به گونه ای است که از بالا تا پایین گشاد می‌باشد. و برای راحتی بیشتر در پشت کمر برخی مدل‌های آن کش تعبیه شده‌است. این مدل‌ها برای استایل‌های کژوال و غیر رسمی بسیار کاربردی می‌باشد.  این محصولات در گذشته نیز جزو محصولات محبوب محسوب می‌شدند. که امروزه مجددا جزو پوشاک مد امروزی به حساب می‌آیند.

اگر قصد خرید شلوار زنانه راحت را دارید، مدل های بگ بسیار مناسب می‌باشند.

  • خرید شلوار زنانه سند بادی

اگر قصد خرید شلوار های زنانه از این مدل را دارید، بهتر است بدانید که شلوار های سندبادی به مدل@هایی گفته می‌شود که دارای فاق بلند، گشاد و دمپاکش می‌باشند. و در برخی مدل‌ها شبیه به دامن هستند. همچنین قسمت مچ شلوار جمع می‌شود. و در دیگر انواع آن فاق شلوار نسبتا کوتاه تر می‌باشد. اما باز هم در مقایسه با دیگر شلوار های زنانه جزو محصولات فاق بلند محسوب می‌شوند.

جنس این شلوار ها معمولا نخی بوده و به عنوان لباس تابستانی بسیار کارآمد هستند.

  • شلوار های اسلش پرطرفدار

امروزه اکثر افراد جامعه حداقل یک نمونه از شلوار‌های اسلش را در بین البسه خود دارند. فرم خاص این لباس‌ها موجب شده است تا زیبایی خاصی برای استایل های مختلف و به خصوص استایل کژوال به وجود آورد.

طراحی ظاهری آن‌ها به این صورت است که: شلوار‌های اسلش در ناحیه ران کمی آزاد و در قسمت مچ پا فیت می‌شوند. قسمت کمر و مچ شلوار معمولا دارای کش می‌باشد. و برای تولید آن‌ها معمولا از پارچه‌های پلی استر و پنبه استفاده می‌شود.

نکته: اگر قصد خرید شلوار زنانه مدل اسلش را دارید، بهتر است بدانید، جاگر‌ها نوعی شلوار اسلش محسوب می‌شوند. با این تفاوت که شلوار جاگر کمی آزاد بوده از پارچه‌های خنک و سبک تری برای دوخت آن‌ها استفاده می‌شود.

خرید شلوار زنانه

  • خرید شلوار زنانه مام استایل

یکی دیگر از مدل‌های معروف امروزی برای خرید شلوار زنانه، مدل مام استایل می باشد. این نمونه از شلوار‌ها زیبایی خاصی برای استایل شما به وجود می‌آورد. و می‌توان از آن در دورهمی‌های دوستانه، گشت و گذار روزانه، محل کار و... استفاده نمود.

شکل ظاهری این شلوار‌ها مخروطی بوده و دارای فاق بلندی می‌باشند. یعنی قسمت ران این شلوار‌ها آزاد بوده و هرچه به سمت پایین می‌آید تنگ تر میشود. از این رو بسیار راحت بوده و پاهای شما را کشیده‌تر نشان می‌دهد.

مام فیت‌ها نیز نوعی از شلوار‌های مام استایل می‌باشند. با این تفاوت که مام فیت‌ها کمی تنگ تر می‌باشند. (البته به اندازه‌ای که به پا نچسبد.)

  • زیبایی بیشتر با شلوار‌های بوت کات

شلوار‌هایی که از قسمت کمر، ران و تا سر زانو راسته و جذب می‌باشد و از قسمت زانو به پایین گشاد و دمپا است، شلوار بوت کات نام دارد. اگر قصد خرید شلوار زنانه را دارید، این نمونه نیز از مدل‌های ترند امروزی به شمار می‌رود. که در انواع: فاق کوتاه، فاق بلند، چاک‌دار، کراپ، طرحدار و.... تولید و به بازار عرضه می‌شود.

خرید شلوار زنانه از فروشگاه خانه شلوار

یکی از مورد نیاز ترین البسه برای بانوان که نقش بسزایی در استایل‌های متفاوت و در موقعیت‌های مختلف دارد، شلوار‌ها می باشند. در صورتی که می‌خواهید ظاهری جذاب و زیبا تر داشته باشید، باید نسبت به انتخاب البسه و خرید آن‌ها کمی دقیق تر عمل نمایید. انتخاب شلوار‌های ترند و مد روز که از کیفت لازم نیز برخوردار باشند، کار زمان بری است که شما باید ساعت ها در بازار برای یافتن بهترین مدل آن، وقت بگذارید.

فروشگاه خانه شلوار برای راحتی هرچه بیشتر مشتریان خود، مدل‌های مختلف انواع لباس و اکسسوری زنانه، اعم از: شلوار، مانتو، کیف، کلاه و.... را در دو شعبه حضوری و وب سایت خود ارائه می‌نماید. و شما در کمترین زمان ممکن و به راحتی می توانید از طریق وب سایت این مجموعه تمامی محصولات را مشاهده، مقایسه و انتخاب نمایید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز