خبرگزاری کار ایران

دفاع آنچلوتی از تاکتیک رئال مقابل بارسلونا

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۷۲۴۰

سرمربی رئال مادرید، پس از تماشای شکست تیمش مقابل بارسلونا، نگرانی‌ها در مورد ترکیب هجومی‌اش را کنار گذاشت.

به گزارش ایلنا، شاگردان آنچلوتی برای اولین بار از سال 2010 در بازی رفت نیمه نهایی کوپا دل ری یک بر صفر مقابل بارسلونا شکست خوردند اما موفق به ثبت حتی یک شوت نشدند.

کارلو آنچلوتی از دو مهاجم تیمش و همچنین تاکتیک‌هایش در این مسابقه دفاع کرد: «من دوباره بازی را تماشا کردم و به آنچه بعد از بازی گفتم پایبندم. ما باید شرایط را بهبود ببخشیم، اما بیشتر کارها را به خوبی انجام دادیم. نگران وینیسیوس جونیور نیستم. او روی کاری که باید انجام دهد تمرکز کرده، او با مشکلات بیشتری روبرو شده، زیرا او بسیار خوب علامت گذاری شده است. مهم این است که او علاقه خود را از دست ندهد.

 کریم من را نگران نمی‌کند، زیرا او را در وضعیت خوبی می‌بینم، در شرایط بدنی خوبی است. البته بهتر از قسمت اول فصل.»

او ادامه داد: «من کریم بنزما را می‌‌خواهم که ما را بهبود می‌بخشد و به همین دلیل ما تیمی هستیم که بیشترین گل را در لالیگا به ثمر رسانده است. یک مهاجم قد بلند نمی‌خواهیم، ​​زیرا کیفیت خود را از دست می‌دهیم. شما کیفیت خود را از دست می‌دهید و این ما را مجبور می‌کند سانترهای بیشتری داشته باشیم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز