خبرگزاری کار ایران

کریمی قدوسی در تذکر شفاهی:

دولت و مجلس با جدیت روی موضوع مسمومیت دانش‌آموزان کار می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۷۱۲۶

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس مطرح کرد: این نظامی که توانست پوزه ۴۷ سرویس اطلاعاتی دشمن را در جنگ ترکیبی اخیر به خاک بمالد، از پس توطئه مسمومیت دانش آموزان بر نمی آید؟

به گزارش ایلنا، جواد کریمی قدوسی در نشست علنی نوبت صبح امروز (یکشنبه ۱۴ اسفندماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش هزینه ای لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور،  در تذکری گفت: جناب نظری در صحبتی که داشتند، به بنده این مطلب را منتسب کردند که آقای کریمی نمی گذارد ما صحبت کنیم. بنده هم مثل یکی از عزیزان در اینجا نشسته ام و در جمع خودمان صحبت می کنیم. تریبون مجلس دست من نیست که بخواهم صحبت کسی را قطع کنم. این در اختیار رئیس مجلس است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس یازدهم ادامه داد: نکته ای که بنده با دلسوزی به برخی از همکاران تذکر داشتم، در موضوع مسمومیت دانش آموزان عزیز در بعضی مدارس کشور است، جناب آقای قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی به سه کمیسیون ماموریت دادند که موضوع را بررسی کنند؛ کمیسیون های آموزش، بهداشت و امنیت ملی تاکنون جلساتی داشته اند و این جلسات همچنان ادامه دارد.

وی اظهار داشت: از سوی دیگر ریاست جمهور به وزیر کشور و اطلاعات دستور دادند و آنها نیز کار می کنند. شب گذشته آقای وحیدی وزیر کشور بیانیه حکیمانه ای پخش کرد که حاکی از مسئولان امنیتی و بهداشتی در این حوزه است. نظام جمهوری اسلامی صادق، قوی و مقتدر است؛ صادق در برابر مردم و مقتدر در برابر دشمن، این نظامی که توانست پوزه ۴۷ سرویس اطلاعاتی دشمن را در جنگ ترکیبی اخیر به خاک بمالد، آیا از پس یک چنین توطئه ای بر نمی آید؟

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان کرد: از دوستان خواهش کردم به عنوان یک همکار قبل از اینکه موضوع مستند شود یا با فضایی که دشمن در پی ایجاد التهاب است، بنزین در التهاب دشمن نریزند. به یکی از دوستان تذکر دادم بعدازظهر نشان داد حرفی که من زدم، شبکه دشمن اینترنشنال عین صحبت را پخش کرد، کمیسیون امنیت ملی و ریاست مجلس در این حوزه همه دغدغه داریم. اجازه ندهیم این موضوعات در این ایام سال که بودجه به خوبی جمع می شود، باعث ایجاد التهاب در جامعه شود، این نکته را دوستان با برخی از عزیزان مطرح کردم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز