خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیته عمران شورای شهر:

لایحه شهرداری تهران درباره فرونشست زمین به‌زودی تهیه می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۷۰۸۴

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: لایحه‌ای در خصوص فرونشست زمین به‌زودی توسط شهرداری تهران تهیه و در صحن شورا ارائه خواهد شد تا مصوب شود و به اجرا برسد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری شهر، در یکصد و سی و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، حجت الاسلام محمد آقامیری با بیان اینکه نمایندگان ۷۰ نهاد را برای بررسی وضعیت فرونشست ها دعوت کردیم، اظهار کرد: هدف ما این بود که لایحه ای را در ابتدا برای شهرداری تهیه کنیم که دیدیم در عرصه ملی کاری انجام نشده و اقدامات موضوعی و موضعی اثرگذار نبوده است.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به تدوین لایحه فرونشست ها، تصریح کرد: ما در شورای عالی استانها جلساتی تشکیل دادیم و پس از چندین ماه تلاش متخصصین لایحه تهیه و پنج شنبه گذشته در اجلاس شورای عالی استانها به تصویب رسید تا به مجلس ارسال شود.

وی افزود: قولی از مرکز پژوهش های مجلس و کمیسیون عمران مجلس گرفتیم که این لایحه به تصویب برسد و ۱۶ وزارت خانه در کارگروه ملی مرتبط با این موضوع حضور خواهند یافت تا ما را از این بحران انسان ساز نجات دهند.

آقامیری تأکید کرد: لایحه ای نیز به زودی برای شهرداری تهران تهیه و در صحن شورا ارائه خواهد شد تا مصوب شود و به اجرا برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز