خبرگزاری کار ایران

دادسو - ارائه خدمات حقوقی به ایرانیان داخل و خارج از کشور

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۶۷۲۷

مسائل و مشکلات حقوقی از جمله مشکلاتی هستند، که ممکن است برای تمام افراد در جامعه به وجود بیایند. برای مثال، می‌توان به مسائلی مثل ثبت شرکت، طلاق و مهریه، انحصار وراثت و تقسیم ارث، رهن و اجاره، کلاهبرداری و... اشاره کرد.

حل کردن و پیگیری این مسائل نیاز به دانش و تخصص در زمینه حقوق دارد؛ از همین رو در چنین شرایطی، افراد برای حل مشکلات خود به مؤسسات حقوقی مراجعه خواهند کرد. از جمله بهترین مؤسسات حقوقی کشور، می‌توان به مؤسسه حقوقی دادسو اشاره کرد، که سال‌های زیادی است در زمینه خدمات حقوقی فعالیت می‌کند. در ادامه این مطلب، تصمیم داریم اطلاعات جامع‌تری را در مورد این مؤسسه به شما عزیزان ارائه دهیم. همراه ما باشید!

آشنایی کلی با مؤسسه حقوقی دادسو

دادسو یکی از بهترین و معتبرترین مؤسسه‌های حقوقی در کشور است، که در حوزه‌های مختلف حقوقی و قانونی فعالیت دارد و خدمات تخصصی و مفیدی را به افراد ارائه می‌دهد. این مؤسسه، سال‌های زیادی است، که در زمینه خدمات حقوقی فعالیت می‌کند و تا این لحظه بیشتر از ۳۰۰ پرونده موفق داشته است. رسیدگی فوری به مسائل و مشکلات مراجعین و ارائه مشاوره‌ها و راه حل‌های کاملاً تخصصی، توسط این مجموعه، باعث محبوبیت بالای این مؤسسه و افزایش اعتبار آن شده است. وکلای پایه یک دادگستری در این مجموعه به مراجعین خدمت‌رسانی می‌کنند و ظرف مدت نهایتاً ۲۰ روز، به پرونده‌های مختلف رسیدگی خواهند کرد. این وکلا، در زمینه‌های مختلفی مثل طلاق، مهریه، نفقه، حضانت، انحصار وراثت و... فعالیت دارند و شما می‌توانید برای حل کردن اکثر پرونده‌های خود، روی آن‌ها حساب کنید.

جالب است بدانید حتی ایرانیان ساکن در خارج از کشور هم، می‌توانند به صورت غیرحضوری و آنلاین با مشاورین این مجموعه ارتباط گرفته و برای حل مسائل و مشکلات خود، از آن‌ها کمک بگیرند. ثبت قرارداد برای این دسته از مراجعین، با استفاده از سامانه ثنا خواهد بود. حتی اگر نیاز باشد افراد مقیم خارج از کشور، مدارکی را برای وکلا ارسال کنند، امکان انجام این کار با استفاده از پست بین‌المللی وجود دارد و از این نظر، می‌توان گفت خدمات این مؤسسه زمان و مکان نمی‌شناسد!

دادسو - ارائه خدمات حقوقی به ایرانیان داخل و خارج از کشور

خدمات ارائه شده توسط مؤسسه دادسو

در مؤسسه حقوقی دادسو، خدمات متعددی ارائه می‌شود و اکثر افراد با هر پرونده حقوقی، می‌توانند از مشاورین و وکلای متخصص این مجموعه کمک بگیرند. در اینجا ما لیستی از مهمترین خدمات این مجموعه را به شما معرفی خواهیم کرد:

خدمات مربوط به انحصار وراثت

انحصار وراثت به معنی مشخص شدن وارثین متوفی و سهم هرکدام از اموال و ارث به‌جا‌مانده است. خیلی از خانواده‌ها برای تقسیم ارث و میراث به مشکل بر می‌خورند و نیاز به یک مشاور پیدا می‌کنند. پرونده‌های انحصار وراثت، از جمله پیچیده‌ترین پرونده‌های حقوقی هستند، که حل آن‌ها نیاز به یک مشاور خبره و با تجربه دارد. وکلای این مجموعه با تکیه بر دانش حقوقی و تخصص خود و همچنین با بررسی تمام قوانین موجود در این زمینه، به‌خصوص قوانین مربوط به امور حسبی، به خوبی مشکل شما را پیگیری می‌کنند.

خدمات مربوط به دادگاه خانواده

از جمله رایج‌ترین دعاوی حقوقی، دعاوی مربوط به دادگاه خانواده است. مسائلی مثل درخواست طلاق، مهریه بعد از فوت شوهر، نفقه، حضانت فرزند و... همگی از جمله مسائلی هستند، که در دادگاه خانواده مطرح می‌شوند. دعاوی خانوادگی بسیار پراسترس و کلافه‌کننده هستند و دو طرف دعوا، با ناامیدی و ناراحتی شدید و در شرایط روحی بحرانی، باید به دنبال حل پرونده خود، در راهرو‌های دادگاه رفت و آمد کنند. در چنین شرایطی، وجود یک وکیل خوب، می‌تواند کمی به افراد درگیر در این پرونده‌ها تسلی دهد و تا جای امکان، مشکل را با کمترین آسیب به دو طرف، حل کند. پیگیری پرونده‌های مربوط به دادگاه خانواده، یکی از اصلی‌ترین خدمات مؤسسه حقوقی دادسو به شمار می‌رود و وکلای این حوزه، با دلسوزی به فکر حل مشکلات مراجعین خواهند بود.

خدمات مربوط به دعاوی ملکی

یکی دیگر از خدمات مهمی، که در این مؤسسه ارائه می‌شود، خدمات مربوط به مسائل ملکی است. وکلای ملکی ماهری که در این مؤسسه فعالیت دارند، می‌توانند با تکیه بر تجربه و دانش تخصصی خود، پرونده‌های پیچیده ملکی را حل و فصل کرده و برای مسائلی مانند ابطال سند، تنظیم سند، تصرف عدوانی، ابطال قرار داد اجاره و...، به مراجعین کمک نمایند.

خدمات مربوط به دعاوی کیفری

مشاورین و وکلای این مجموعه در مورد دعاوی کیفری هم، سابقه و تجربه کافی دارند و اگر با چنین پرونده‌هایی درگیر شدید، نیازی نیست نگران باشید.

خدمات مربوط به چک و اسناد مالی

اگر وقت کافی برای پیگیری چک‌های برگشتی و سفته‌های خود را ندارید، می‌توانید این کار را به وکلای مؤسسه دادسو بسپارید. همچنین شما می‌توانید برای مشاوره در خصوص تمام اسناد مالی، از مشاورین و متخصصین این مجموعه کمک بگیرید.

چرا باید به مؤسسه حقوقی دادسو مراجعه کنیم؟

همانطور که، در بخش‌های قبلی هم اشاره کردیم، این مجموعه متشکل از وکلای متخصص، خبره و با تجربه‌ای است، که می‌توانند به شما در پیگیری و حل مسائل و پرونده‌های حقوقی مختلف کمک کنند. از جمله مهم‌ترین مزایای بهره‌گیری از خدمات این مجموعه، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • وجود وکلاً و مشاورین حقوقی مختلف با تخصص‌های گوناگون

  • اطلاع داشتن وکلای این مجموعه از جدیدترین قوانین وضع‌شده در هر زمینه‌ای

  • برخورداری از اتاق فکر که از چندین وکیل خبره تشکیل شده و همگی آن ها‌ایده‌های خود برای حل یک پرونده خاص را ارائه می‌دهند

  • امکان مشاوره به صورت حضوری، تلفنی و آنلاین

  • امکان مشاوره و انجام خدمات برای ایرانیان مقیم خارج

  • برخورداری از دانش و تجربه کافی در زمینه پیگیری پرونده‌های حقوقی و کسب رضایت ۹۸ درصدی مراجعین قبلی

  • پیگیری سریع و دقیق پرونده‌های مراجعین

  • امانت داری و حفظ اطلاعات مراجعین

دادسو - ارائه خدمات حقوقی به ایرانیان داخل و خارج از کشور

جمع‌بندی

در این مطلب سعی کردیم اطلاعات کاملی در مورد مؤسسه حقوقی دادسو به شما عزیزان ارائه داده و شما را با خدمات این مؤسسه آشنا کنیم. شما می‌توانید برای حل تمام مسائل و مشکلات حقوقی خود از وکلای با تجربه این مجموعه، کمک بگیرید. حتی اگر امکان مراجعه حضوری به مؤسسه را ندارید، امکان مشاوره آنلاین و تلفنی با مشاورین خبره و باتجربه برای شما، فراهم‌شده است. مشاوره آنلاین در این مؤسسه، به صورت رایگان انجام می‌شود و این فرصت به همه افراد کمک می‌کند، پاسخ سؤالات حقوقی خود را دریافت نمایند!

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز