خبرگزاری کار ایران

زاخارووا:

لندن از پرونده سالیزبوری علیه روسیه استفاده ابزاری می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۶۶۹۲

سخنگوی وزارت خارجه روسیه تلاش لندن برای دخالت دادن مسکو در حادثه اسکریپال در سالیزبوری در سال ۲۰۱۸ را محکوم کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از نووستی، «ماریا زاخاروو»، سخنگوی وزارت خارجه روسیه تلاش لندن برای متهم کردن مسکو در حادثه «سرگئی اسکریپال» در سالیزبوری در سال ۲۰۱۸ و استفاده از ابزاری از این حادثه علیه مسکو را محکوم کرد. 

زاخارووا امروز -شنبه- گفت:‌«مسکو تمام تلاش‌های لندن برای مسئول دانستن روسیه در قبال حادثه سالیزبوری را به شدت محکوم و بر انجام تحقیقات عینی درباره این حادثه اصرار می‌کند».

وی تاکید کرد: «ما بر تحقیقات حرفه‌ای، عینی و بی طرفانه درباره این حادثه اصرار داریم. ما به دنبال کشف حقیقت در پی تناقض گوئی های آشکار انگلیس بوده و همچنان خواستار ارائه اطلاعات رسمی و جامع از سوی مقام های این کشور  هستیم». 

زاخارووا ادامه داد: «ما یک بار دیگر یادآوری می‌کنیم که به رغم درخواست‌های متعدد طرف روس برای انجام گفت‌وگوی مسئولانه، لندن همچنان از بررسی و تحقیق مشترک درباره این حادثه که شهروندان روس از آن متضرر شده‌اند، خودداری می‌کند».

وی همچنین با تاکید بر اینکه انگلیس هنوز نمی‌تواند اطلاعات موثقی درباره پرونده اسکریپال ارائه کند، گفت: «در عین حال، رهبری این کشور بی شرمانه از این پرونده در کمپین تبلیغاتی گسترده علیه روسیه استفاده ابزاری می کند». 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز