خبرگزاری کار ایران

سند نساجی برای شیرجه زدن قائدی+ فیلم

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۶۶۳۵

باشگاه نساجی با انتشار یک ویدئو مدعی شد در صحنه مشکوک دیدار با استقلال حق با قائمشهری‌ها بوده است.

به گزارش ایلنا، دیدار تیم‌های نساجی و استقلال در هفته بیست و یکم لیگ برتر هفته گذشته با تساوی یک بر یک به اتمام رسید.

اعلام نشدن پنالتی روی مهدی قائدی پس از روی زمین افتادن این بازیکن سبب اعتراض استقلالی‌ها به امیر عرب براقی شد. در شرایطی که بسیاری از کارشناسان داوری و باشگاه نساجی اعتقاد داشتند هیچ پنالتی رخ نداده است.

اکنون باشگاه نساجی با استناد به نظرات کارشناسی برنامه فوتبال برتر، بار دیگر به پنالتی نبودن این صحنه تاکید و مطلبی در این خصوص به شرح زیر منتشر کرده است:

" بفرمایید! این هم سند شیرجه زدن مهدی قائدی به روایت کارشناسان داوری

با توجه به تمارض واضح و شیرجه مهدی قائدی در محوطه جریمه نساجی اما به طرق مختلف باشگاه استقلال با شلوغ‌‌بازی و مصاحبه‌های متنوع(!) سعی بر مظلوم‌نمایی و القای تضییع حق خود داشت.

نظر کارشناسان داوری در مورد این صحنه، گواه روشنی بر ابطال این ادعای عجیب است.

همچنین علاوه بر این موضوع، مسئولان باشگاه استقلال، با زیر سوال بردن نحوه میزبانی باشگاه نساجی مازندران، باز هم قصد داشتند با این شیوه منسوخ، به‌نوعی عدم توفیق خود برای کسب سه امتیاز را توجیه کنند.

بنا بر اعلام ایزد سیف‌الله‌پور مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران اگر نساجی در این دیدار، مغلوب ِ استقلال می‌شد، به هیچ‌گونه حرف و حدیثی دامن زده نمی‌شد و اتفاقاً به تعریف و تمجید باشگاه نساجی و شیوه میزبانی نیز می‌پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز