خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی دریایی ارتش:

بیمارستان کنارک در سواحل مکران به زودی افتتاح می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۶۶۱۶

امیردریادار ایرانی از افتتاح بیمارستان کنارک در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش ایلنا، از ارتش، امیردریادار شهرام ایرانی، فرمانده نیروی دریایی ارتش با حضور در منطقه سوم نبوت نیروی دریایی ضمن بازدید از روند پیشرفت بیمارستان ۶۴ تختخوابی خاتم‍الانبیا(ص) این نیرو در سواحل مکران، از افتتاح و بهره برداری این مرکز درمانی در آینده نزدیک خبر داد.

امیر دریادار شهرام ایرانی هدف اصلی ساخت این بیمارستان را ارائه خدمات پزشکی با کیفیت مطلوب به مردم  مناطق جنوبی و نیز خانواده کارکنان مستقر در سواحل مکران عنوان کرد و گفت: امیدواریم با افتتاح و توسعه خدمات پزشکی بتوانیم کمک کوچکی در تسکین آلام مردم این مناطق داشته باشیم.

بیمارستان ۶۴ تختخوابی خاتم الانبیا نیروی دریایی ارتش در ۲ طبقه و در زمینی به وسعت ۱۱ هزار متر مربع احداث شده است و با توجه به فاصله حدود ۹۰۰ کیلومتری از مرکز استان سیستان و بلوچستان، خدمات درمانی مورد نیاز برای بیش از ۳۰۰هزار نفر از ساکنان شهرستان چابهار و کنارک و روستاهای همجوار آن را فراهم می‌کند.

تجهیزات و خدمات تخصصی موجود در این مرکز درمانی شامل دستگاه‌های سی تی اسکن، رادیولوژی، اکسیژن درمانی، اتاق‌های هایپرمال و همچنین بخش‌های مختلف داخلی، جراحی، دندانپزشکی، زنان و زایمان، اطفال، icu، ccu  و اورژانس است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز